Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 8 August 2012

Bersengkang Mata untuk Choc Chip OKje......

Menunggu choc chips yang tak siap-siap sejak maghrib tadi....   mengantuknya...... Ni semua gara-gara Tahi Lalat Bawah Dagu lah ni..... punyalah teruja nak buat biskut......  balik sekolah petang tadi .... terus je dia paksa OKje buat adunan lagi.... (padahal petang tadi OKje dah buat dah,....... tapi banyaknya macam hangus je.... he...he..... yang hak 'come' dapat sebalang je.... APA CELOP!)..... La ni..... Tahi Lalat Bawah Dagu dah tido OKje yang tak tido-tido ni.... hu...hu.... kena BULI ngan anak! he..he.....


Hasilnya....   ni entah  tray yang ke berapa agaknya.... baru tak hangus....he...he...


Dalam sebok buat kuih... sempat lagi OKje masak untuk iftar hari yang ke 18 tau ... simple je......... 

TENGGIRI MASAK LEMAK

 UDANG SAMBAL dan SAYUR TOGEH.....

WEDGES dan SOSEJ.....

Orang lain sebok nak qiamulail.... OKje sebok menulis entri..... hu....hu....



11 comments:

  1. nanti dah siap anta kat sini sikit tau :)

    http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wow,gigihnye wat kuih....berape jenis kuih nk wat ni???? gud luck ye

    ReplyDelete
  3. smentara tgh pening,, mak dah amanah kan sy untuk buat biskut raya.. so, nak cari bikut yg tak yah uli,, campur2 terus siap.. haha..

    lagi nak masak, lg jadi cikgu rumah (adik upsr tahun ni)

    ReplyDelete
  4. Tu biskut tunjuk namanya .... tunjuk-tunjuk terus siap...he..he...

    Baguslah tu... ada peluang rehat dulu... berkhidmat tuk adik ....he...he...

    ReplyDelete
  5. nampak mcm sedap je lauk ikan tenggiri tu..hehe :)

    ReplyDelete
  6. tak ada resipi untuk choc chips tu ke?

    ReplyDelete
  7. @Hans,, biasa mmg xde resipi .. kak OkJe ni saje je wat org terliur,, terkontang kanting dibuatnye .. heheh

    ReplyDelete
  8. Hans resepi? ada......nak ke? nanti OKje bagi eh....

    Bukan apa nak tengok kesungguhan tahap mana! Tahap gaban baru boleh bagi...he...he... Dah tak pening ke Abiwan?... heeeee

    ReplyDelete
  9. tetiba rasa teringin pulak nk buat biskut tu utk raya ni..oven lak xde..boleh bg resepi tak ok je..adk ade oven lbh leh pinjam nanti..hehe

    ReplyDelete