Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 11 September 2012

New Look.....

Tahi Lalat Bawah Dagu nak beranganlah tu.... !! Tak sabar-sabar nak pakai 'spek'....

Balik sekolah je terus gi ambik 'SPEK BARU'...... budak kecik berangan nak pakai speklah katakan...... he..he... padahalnya bukan rabun beno pun.... cuma SILAU je.... apa taknya tengok Laptop memanjang....

Teringat OKje masa dulu-dulu...... masa OKje kocik-kocik...... memang teringinlah nak pakai spek ni....  macam BEST je.........  lagi-lagi ada kawan yang pakai spek..... Huh !! Memang membuak-buaklah keinginan tu.

Ada sekali OKje curi-curi pakai spek abang ipar OKje. ( kuat beranganlah katakan....  memang perangai tu saling tak tumpah macam Tahi Lalat Bawah Dagu ngan Angry Bird!). Power spek tu dahlah kuat, sekali OKje pakai terus PENING sampai malam!!!  Peh! memang menyesal sampai sekarang.... he...he....
Tapi itulah namanya pengalaman.... kalau kita tak mencuba, sampai sekarang kita takkan tahu!

Betullah kata orang-orang tua.... BELAJAR DARI KESILAPAN, jika kita berguru dengan kesilapan, kita lebih menghargai kejayaan yang kita kecapi! Ada kaitan ke? he...he...

Balik je terus masak AYAM KICAP..... requested by BUDAK YANG BARU PAKAI SPEK TUUU .........he...he....



5 comments:

  1. aduhhhhh tu makanan kegemaran saya tuh!!!! tensen2!! huhuhuhuhu kena p cari gak petg nehhh huhuhuu

    ReplyDelete
  2. huhu..saya dulu pun pernah pakai spek nak tiru org katakan..org pakai kita nak pakai jugak..gedik..huhuu

    ReplyDelete
  3. alo.. comelnyer tahi lalat bawah dagu pakai spek.. nampak mcm budak pandaijer..

    ReplyDelete
  4. Hahah comel la dia pakai spek ;D
    aah dulu teringin nk pakai spek sekarang ni takut plak kalau terkena pakai spek ;P
    nak2 harga dia boleh tahan juga.. habis duit poket nnti kalau beli sendiri xD

    ReplyDelete
  5. dulu2.. bila pakai spek jer orang kata pandai...
    sekarang2.. fesyen kot.. :D

    ReplyDelete