Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 8 October 2012

Lagi cerita 'hari tu'....

Monday Blues!!!

Masa OKje keje dulu...... kalau hari Isnin je datanglah penyakit malas nak pergi keje.......lagi-lagi bila mengenangkan keje yang melambak-lambak, dah tu pulak kalau hari Isnin, je mesti 'JEM' dia lain macam!!!
Pergh....  siksa betul!

Apa yang OKje nak sharekan ni masih cerita 'hari tu'..... walaupun dah 'hari ni'..... he..he... belum basi lagikan!!!.....

OKje sempatlah pegi visit 'ISTANA NEGARA' yang dulu lepas mamam ....... kan ke dah satu jalan......so singgah je le....  Memang dari dulu pun dah pasang niat nak menyinggah kat sini, baru sekarang tercapai........ bukan senang nak masuk istana .......

  

Apa yang OKje bayangkan sebelum OKje masuk istana ni, kita bolehlah tengok ruang tamu ke, ruang makan ke, bilik ke........apa yang ada dalam istana lah..... tapi rupanya 'tidak'....


Apa yang dapat tengok cuma ruang pameran yang kebanyakannya barang-barang milik Yang di Pertuan Agong



Kalau ikutkan gambar yang ada ni memang banyaklah............ cuma  nak upload banyak-banyak nanti korang pulak yang boringkan..... maklum le gambau-gambau  cam ni....... Eleh! macam OKje tak tau....... he..he... 


Sebelum nak balik tu, tak lepaskan peluang jugaklah bergambar dengan Agong he...he.......

16 comments:

  1. huuh, akak ni asal je kl..tp tak pnh pon pegi. tp bila duk kedah, duk ganu dulu..tpt sultan2 depa musti pergi..hahhahha..lawak btol

    ReplyDelete
  2. ni istana negara yg baru kn..xsemapt nak g melawat ari tu..lalu je.tp time tu tgh construct lg.huhu

    ReplyDelete
  3. yeke okje?? serius sue pun ingat istana raja ada benda2 mcm tuh. sebab hari tue macam sue p rumah p ramlee lama. semua ada. bilik tido. katil. dpur. basikal. bilik air. huhuhuhu. tapi gambar dgn agung tu yang paling tak tahan tuh! huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Cinta Zulaikha....Kadang-kadang tu tempat org yg kita beria nak peginya.... tempat sendiri pandang sebelah mata aje.....

    He..he zilla sensei..kalau istana lama pun baru nak gi...istana baru agaknya OKje tunggu Malaysia buat istana yg lain baru nak lawat

    Betul Sue...kalau dapat melawat 'real story' istana's life baru best kan....

    Fir ...hang lawat istana Bukit serene ajelah...he..heee

    ReplyDelete
  5. Hari itu ada pameran kan sempena pertabalan baginda. Tapi kakak memang tak pergi pun..

    ReplyDelete
  6. tak penah sampai lagi istana negara , lalu je

    ReplyDelete
  7. Kapan aku nak melawat keistana ye..

    ReplyDelete
  8. hahaha... ber"gambar" dengan yang dipertuan agong sangat.. :P

    x pernah lagi jejak kaki kat sane.. Sape2 nak tolong bawakkan? :)

    ReplyDelete
  9. shinji izac ..Tak yah nak tunggu orang bawakkan....vroom...vroom ajelah!heeee

    Icahbanjarmasin.... yuk dong ikut Rossa datang sini dapat melawat istana...he...he..

    ReplyDelete
  10. tak berpeluang lagi nk pegi huuu

    ReplyDelete
  11. dpt gk bpeluang melawat istana negara nieh....bestnya..

    ReplyDelete
  12. Alahai segannya.. yg duduk dekat2 ni pun tak pernah lagi pergi istana negara xD

    ReplyDelete
  13. nak pg gak la satu hari nnti..jrg pg tmpt2 camni...

    ReplyDelete
  14. belum pernah sampai lagi kat istana negara ni..hehe

    ReplyDelete