Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 15 November 2012

Salam Ma'al Hijrah ......

Salam Ma'al Hijrah.........

Baru je balik dari aktiviti Ma'al Hijrah ni........ berpeluh-peluh kitaorang berarak beramai-ramai ke surau taman yang berdekatan..... Siap Bunga Manggar, Bunga Telur dan Kumpulan Kompang lagi......  Betapa meriahnya!!!!......

Berkumpul sebelum berarak!
Agaknya bujang 2 orang ni bawak Bunga Telur sambil tidur kot... he...he....












Kumpulan Kompang yang didatangkan khas  ....
Syabas!!! Mereka memang penuh bersemangat !!!!









Tukang Karut bersama jiran tetangga! he...he....


Selepas breakfast free , barulah dengar ceramah..........  

Antara yang OKje dapat dari ceramah tu........  Ambiklah peluang sempena tahun baru 1434 Hijrah ni untuk berhijrah,......tanamkan dalam diri untuk berubah kepada yang lebih baik dan berjihadlah dengan diri sendiri untuk melawan hawa nafsu! Sementara masih diberikan peluang olehNya!!



27 comments:

  1. dah lama tak berarak macam ni...

    lepas komen entri kicap sakni baru perasan ada post baru maal hijrah,,,

    salam maal hijrah... moga kita terus berusaha melakukan perubahan ke arah yang lebih baik... =)

    ReplyDelete
  2. OKje pun sama..... hari ni tak yah exercise dah sebab dah berpeluh tadi!!!....he...he

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah okje..semangat maal hijrah tahun nih adalah utk sentiasa mengingati yang Maha Esa dan memsak dengan bahagia...

    nak blajo masak banyak2 la kak..sb asyik masak benda sama jek...bosan..

    ReplyDelete
  4. Salam ma'al hijrah tuk CZ jugak!.... Bagus tu ada penghijrahan...ha...ha...

    ReplyDelete
  5. Salam hijrah jgk utk Kak Okje..

    ReplyDelete
  6. best nya tgk org ber arak kan..dah lama tak join perarakan mcm ni..
    apa pun Salam Maal Hijrah buat akak sekeluarga :)

    ReplyDelete
  7. salam hijrah , wah , meriah betul ..

    CP dah jumpa henset , thx 4 ur concern keyh :D

    http://dariilhamkehati.blogspot.com/2012/11/enset-hilang.html

    ReplyDelete
  8. Salam Maal Hijrah dari Fahz.semoga penghijraan tahun baru dlm islam ini memberi perubahan pd diri kita juga.Insya'Allah.. :)

    ReplyDelete
  9. wah meriah sambutan kat sne ;))

    ^^Salam Ma'al Hijrah Okje

    ReplyDelete
  10. Wah.. rajinnya.. meriah sambutannya. mesti penduduknya semua sepakat kan?
    salam maal hijrah buat OKje

    ReplyDelete
  11. Memang meriah..... rajin tak rajinlah.....takkan tak join pulak.. tapi tak semua yg berarak tu...

    ReplyDelete
  12. eeemmm..bestnya..berarak ramai2kan?

    salam maal hijrah okje

    ReplyDelete
  13. Ape azam baru sis..Hhhhhaaahhhh....soklan cepukmas :P

    ReplyDelete
  14. Apa ek cik......he...he.. Cik kena jawap dulu soklan yg sama... Hu...hu...

    ReplyDelete
  15. Seronoknya tngok merah macam tu... Dah lama x berarak... Last time zaman skolah dulu kot...

    ReplyDelete
  16. erm...best2...lama x join xtiviti ngan masyarakat luar cam ni...asyik ngan sekola je...hee..
    salam maal hijrah.......
    jom perbaiki keemahan diri :)

    ReplyDelete
  17. Betul tu.... Okje pun sama ....la ni baru berarak setelah sekian lama...hu..hu...

    Jom Intan.....

    ReplyDelete
  18. Azam baru cik..nak timang baby lahhhhhhh....huahuahuaaaaaaa :DD

    ReplyDelete
  19. meriahnya sambutan maal hijrah di sana..... selamat menyambut maal hijrah ya hainom...

    ReplyDelete
  20. best je kan klu blh buat ektibiti bermanfaat cm nie kan

    ReplyDelete
  21. bagus sangat dapat diadakan aktiviti macam ni..tapi mengapa bila diadakan program macam tu penyertaan dan sambutannya agak segelintir sahaja ek....SEMOGA MAAL HIJRAH AKAN DATANG LAGI RAMAI PENYERTAAN.AAMIIIIN.

    ReplyDelete
  22. severe steatosis treatment severe steatosis treatment severe steatosis treatment

    Look into my website - remedy for alcoholic fatty liver

    ReplyDelete