Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 16 November 2012

Tak wangi pun!!!....

Apasal hari ni macam lembab je eh.....  Lembab dalam erti kata 'kurang meriah orang berblogwalking'!   Semua orang busy kot eh....... ke ramai yang gi bercuti!......

Walau apa pun,  entri tetap kena keluar beb!!!  he..he...

Semalam OKje ada beli ni...... Nampak macam cantik je.... tu yang try beli tu. Nama dia, REED DIFFUSER....  Green Tea ..... alah, benda ni macam ala-ala pewangi rumah le....


RM 8  je kat HINODE SHOP ...... Dah sehari semalam letak kat bilik tu tapi,.... TAK WANGI PUN!!!!! hu..hu.....

Yelah...... apalah yang diharap dengan harga RM8!!!  


16 comments:

  1. tanya tauke kdai tuh...x leh pulang mintak duit balik ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm khemah baru wangi kot faizol....he..he..

      Delete
  2. nak yg wangi lg cari yg rm18, nak lg lg wangi carik yg rm80, nak lg lg lg wangi carik yg rm180. he..he..
    aby pun baru balik cuti ..

    ReplyDelete
  3. Betul tu..... kalau mahal confirm wangi kan aby ....
    Wah bercuti .ke mana aby?

    ReplyDelete
  4. cantik dipandang.. tapi xde bau.. huhu, sabar jelah kak okje :)

    ReplyDelete
  5. akak..
    kadang2 yg murah Ok..
    tapi kadang2 yg murah memang tak Ok..hehe

    ReplyDelete
  6. Ha..ha... jarang yg OK kot Atie.... harapkan lawa je baby comel!...

    ReplyDelete
  7. perhiasan untuk cantikkan permandangan... =)

    ReplyDelete
  8. hahahaha lawak jee ayat tak wangi tu ;)
    xpe laa okje tak wangi tapi nampak cantik... ;)
    kelasssssssssssssss gituuu

    ReplyDelete
  9. bau kentut lagi wangi kot...kekekkekeee

    ReplyDelete
  10. Betul tu Na.... kadang-kadang tu biar nampak canti tak wangi pun tak pe...ha...ha...

    Hish Cik ni...tu melampau bebeno...mana ada bau kentut wangi....he..he..

    ReplyDelete
  11. rupa yang cantik belum tentu wangi... huhuhu takpe la. nanti beli yang lain pula.

    ReplyDelete
  12. CAM DEQ LA KAK .. CRI MINYAK WNGI TUK BILIK YG LETAK TU JE .. ALIH2 XBAU .. HAHA .. SBB MNE DE ECON .. HAHA

    ReplyDelete
  13. dia kena simpan tempat sejuk kot Okje tak pun kan bakar je dia mana tau blh kuar bau hikhikhik :p

    ReplyDelete