Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 16 April 2013

Dah sampai dah.... Mama3hero...

Fridge Magnet dari Melaka dah sampai semalam......
Buat Mama3heroo yang memberi........ Terima Kasih banyak banyak yeh! I LIKEEE....... hehe..... Nampaknya bertambahlah koleksi FM mak......



Dapat je terus tempek kat pintu fridge tu........


Cepat pulak dapat jodoh FM Langkawi Umialya tu ye....... hehe........

Terima kasih kepada mereka yang memberi, hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya. Sesungguhnya NILAI PERSAHABATAN disebaliknya adalah yang paling berharga! Moga ukhwah yang terjalin walaupun hanya di alamaya terus berkekalan hingga ke akhir hayat....
 

31 comments:

  1. wow! bestnya....nak jugakk!!!

    ReplyDelete
  2. wowwwwwww..beso punyeeeee...hehehhe
    In Shaa Allah..amin :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah sampai dengan selamat..takut jugak tak sampai/pecah..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq m3h...jangan takut.....negara kita selamat...hehe

      Delete
  4. alaaa...okje bila pulak nak hantar hadiah kat KY heeee

    ReplyDelete
  5. Tahniah dapat tambah koleksi. Kakak ada FM yg A'famosa tu tapi yg Langkawai tu tak ada lagi...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah rezeki okje dapat FM lagi kan...nanti dptlah buat koleksi byk2 tuh..:)

    ReplyDelete
  7. wah bertuahnya akak..dapat bnyak hadiah..sy..tgk jer la..haha

    ReplyDelete
  8. Cantik nya Kak..atie punya tak sampai lagi...huhu..tak sabar gak.. rezeki..
    moga ukhuwah berkekalan kak...:)

    ReplyDelete
  9. sonok kan bila dapat kawan blog yg betul2 ikhlas. takde la cuma datang blog kita dan tinggalkan pesan 'saya dah ziarah blog awak' tanpa baca apa yang kita cuba sampaikan =.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kiera....seronokkan kalau mereka mengomen kat entri ..

      Delete
  10. wah..napa izan punya masih tak sampai lagi?...hihihihi...tahniah sis okje yg rajin mengomen

    ReplyDelete
  11. Orang memberi...kita merasa...
    Saya....tengok aje :)

    ReplyDelete
  12. best tu... jadikan koleksi...tepek byk2 kat peti ais.. ;)

    ReplyDelete
  13. Tahniah...
    Cantik dan boleh buat tambah koleksi kat petiaiskannn..

    ReplyDelete
  14. ok juga ye...FM ni ye...nak juga cari koleksi ni...apasal tak pernah terbuat koleksi benda ni sebelum ni...koleksi tudung je yang menimbun..

    ReplyDelete
  15. Cantik Okje,..kita punya collection dah expired so kena lupus...mungkin kena get a new collection kot..

    ReplyDelete
  16. wah, fridge magnet pun ada pasangan... best best :)

    ReplyDelete
  17. X pernah lagi ada fm dari melaka ni. Menarik gak. Syoknye dapat adiah.

    ReplyDelete
  18. congrats...cantik2... ^_^ bertambahlah koleksi yer OKje...he he he...

    ReplyDelete
  19. seronoklah tengok orang dapat Fm, kita nak pergi beli jugak lah... :)

    ReplyDelete