Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 14 May 2013

Gini punya menantu pun ADA!...

Minggu ni balik kampung....... anak sulung abang menikah!......
Hish! apa pulak OKje nak ngelatnya........ betullah OKje nak menghantar nikah ( Hehe.... sajalah tu, nak cakap OKje ambik peluanglah tu...... kan....kan..... haha )

Majlis tempat abang OKje tu, minggu menjelang cuti sekolah ..... haruslah balik sekali lagi! Ececeh............... ( OKje ni, suka suka dia je asyik nak balik kampung!....kot-kot  Arjuna tak mo balik.......)
Psst... kalau dia tak mo balik, OKje balik naik bas sorang-sorang! No hallah?  hehe......

Sambil menaip entri ni,  menyambil tengok tingkap, takut-takut PIL sampai, ambik ubat katanya tadi....... standby bukak pintu beb!huhu........

Sat lagi nak menggosok baju....
So bila my dearest PIL not around......... menantu dia DOUBLE berjimba sakanlah kat tingkat atas ni hehe..... ( Terbang macam burunglah mak! )  

Hish.....hish......Gini punya menantu pun ada ek! haha


32 comments:

  1. he he he... vah vah vah... nak terima anak sedara menantu dah ni... ^_^

    ReplyDelete
  2. musim wedding arr nnti cuti sekolah..

    haippp...menantu buat apa tu..hikss

    ReplyDelete
  3. wah.... siap tgg nak buka pintu,..baiknyer menantu..hihi

    ReplyDelete
  4. uwahhhh... jaga jaga.. ada yang memerati.. :P

    ReplyDelete
  5. Ini menantu notti namanya hahahhaha

    ReplyDelete
  6. mmg ada pun kak okje.. ni hah deqla tgh ngadap blog dia.. hahahaha... kak okje... kak okje... ;p

    ReplyDelete
  7. ishhh..menantu naik tocang eh..hihi

    ReplyDelete
  8. Balik kampung siapa pun suka tiap minggu pun tak apa kan...
    Eh...siapa nak jaga PIL? Hantar rumah anak yg lain dululah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pil dinda boleh drive kanda.....tukar angin rumah anak sulung pompuan pulak

      Delete
  9. menantu oh menantu..
    seronok ler tu dapat balik kampong.. off duty..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gitulah kalau nampaknya menantu hantu CZ.....hehe
      ye betul........off duty!

      Delete
  10. Selamat mendapat org baru ye...

    ReplyDelete
  11. salam hainom ..
    nanti abang mesti kenalkan kat wak2 nya tu kan ..

    ReplyDelete
  12. hahha...siap nak berjimba ye Kak..:)

    ReplyDelete
  13. Oh tak lama lagi dapat cucu saudara lah yek.. kena panggil tok lah yek... hehehe....

    bukan melarikan diri tapi menunaikan tanggungjawab di tempat yang lain pulak.. kedua-dua belah pihak kan penting.. :)

    ReplyDelete
  14. Dah banyak cucu sedara MFM oiiii..... Tak larat nk kena panggil Nenek dah ni!

    ReplyDelete
  15. tok tok tok...PIL dah blk ni.buka pintu hihihi

    ReplyDelete
  16. hahahha, best kan sekali sekala dapat jadi burung?

    ReplyDelete
  17. time2x cuti skolah banyak jemputan kahwin..

    ReplyDelete
  18. senyum aje...baca cerita Okje...

    ReplyDelete
  19. Hahahhahahaaaa......tak dapat cik nak bayangkannnnnnnnnnn.......

    ReplyDelete
  20. dapat balik kg sndiri mmg syahdu kan hihihi

    ReplyDelete
  21. heheheh menantu oh menantu :p

    ReplyDelete