Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 18 May 2013

Jiwa halus tapi batu....

Sajalah tu..... Cik Puan Azliejah nak pekena OKje, dia kata OKje berlakon dalam entri ni..... hehe.......


Eh, dok eh...... bab SAYU tu OKje tak berlakon Cik.......
Biasalah...... 'JIWA HALUS TAPI BATU' macam OKje ni hehe...... ada masa sedih ada masa degil! haha.....

Masa duk seminggu ngan Mak OKje dulu pun sama.......
Bila nak balik KL je mulalah nak menangis ...... Menangis sebab duk melawan emak...hehe.............
Yelah....... Mak OKje tukan, kadang tu macam dengki tau, bila kita nak duduk, time tu jugaklah dia suruh buat benda tah pape....... ambik tulah ambik nilah.........

Pandaikan ngan Mak sendiri berani protes........ dengan MIL..... ada berani? Merukut dalam hati ajelah.....
hehe.......

Biasalahkan..... ORANG TUA nikan memang menjadi ujian bagi kita........
Bukan senang nak dapat pahala wooo!

Entri ni autopublished.....
On the way balik kampung!..... Jumpa lagi hari Isnin yeh!

34 comments:

  1. rasa2nya sama jer peel kita berdua..

    ReplyDelete
  2. sekeras2 batu pun boleh lekuk ditimpa air..inikan pula hati pompuan...:)

    ReplyDelete
  3. hati2 di jalanraya. moga selamat sampai ke destinasi..

    ReplyDelete
  4. selamat balik kg kak..see u ..

    ReplyDelete
  5. Balik kampung tengok pokok durian ye:)
    PIL tu tinggal dgn siapa di rumah or.. ikut sama juga ke?

    ReplyDelete
  6. balik kg ke beb,..wah... kim salam kat org muor yew... hati2 diperjalanan...sekeras batu pun cair beb !!

    ReplyDelete
  7. ada orang nampak lembut OKje, tapi hati memang batu..batu pun x keras macam tu... dan ada orang nampak keras, or batu...tapi hati memang lembut... vice versa...

    Selamat balik kampung! Enjoy!!!!!

    ReplyDelete
  8. tak apa lah, org tua tu siapa? mak kita jugakan????

    ReplyDelete
  9. wahhh.. balik kampung.... hati2 ya..

    ReplyDelete
  10. berhati hati di jalan raye ..
    selamat pergi dan balik ..

    ReplyDelete
  11. Hai seronoknya balik kg... Kita doakan ajaalah ye okje..Allah lagi tahu apa yg sebenarnya berlaku

    ReplyDelete
  12. Hati2 dijalanraya ye...jumpa lg...jgn lupa tulis entry...nanti kita rindu2an nak bc celoteh okje hihi.now turn sy plak MIL dtg

    ReplyDelete
  13. jgn hati batu sudah lah ye laling!ahaks;p

    selamat balik kampung!

    ReplyDelete
  14. seronok nya balik kg...
    Jumpa omak tercinta lah ni Kak...
    semoga selamat pulang & kembali ke KL kak...:)

    ReplyDelete
  15. hahahaaa,.....ingatkan berlakon lagi..
    ok2....cik pon same jugak..dah name nya anak kan...tapi dengan MIL tak berani pulokkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...... Eleh...... Dia pun berlakon jugakkan....

      Delete
    2. alahhhhhhh...kite kan pelakon terhebat..tak pe lah...berlakon pon tuk kebaikan jugak kannnn sissstaaaa

      Delete
  16. Mmg ssah nk jga ht org....terutama ibubapa yg dh berusia sket....blk kg?bestnye...esok, rietta pown nk jgk binda sekejap...sekali hntarkan buah tangan yg dibeli dr KL....

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Kg okjelah CH...... Arjuna mana ada kg.....Pil kat sini je...

      Delete
  18. ORANG TUA2 MEMANG CPT TERASA HATI..SAMA JER DENGAN PARENT SA..

    ReplyDelete
  19. sebenarnya , setiap org nak kan ruangnya sendiri . buat apa dia nak tanpa bimbangkan apa2 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu MN......orang semua nak freedomkan....

      Delete
  20. Memang susah sebenarnya nak jaga hati orang tua ni kan....huhu
    Selamat balik kampung Okje..

    ReplyDelete
  21. hati kita lain lain. hati hati pulang kampung yer, hihi

    ReplyDelete
  22. hahaha samalah dengan mak zaza..
    kadang tu tertekannnn je jiwa akak ni Jah oii hahahhaha

    ReplyDelete
  23. hahahaha.. ok2 x berlakon... kalo x mmg dah dpt anugerah pelakon terbaik dah kan..hikhik

    ReplyDelete
  24. mmg biasalah tu Ok je! sabar jelah ye

    ReplyDelete
  25. memang kena byk sabar. sesabar dorg yg melayan kita masa kecik kan Okje. huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kiera...OKje tak kisah pun janji bergilir!

      Delete
  26. PIL angkat kaki ye...Nom....nak bagi peluang anak menatu punya rancangan nak berlibur kenduri kendara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a wes selametan....agaknyalah tu...... bagi can menantu lain pulak!

      Delete
  27. hehehe..... nakal tul Okje ni...

    ReplyDelete