Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 6 July 2013

MONOLOG....

Salam Sabtu Sahabat alam maya!........
Dah menghampiri pukul 12.00 ni.... Sure dah masakkan...... OKje ?..... biasalah, hari nilah masanya nak mintak upah LAKI belanja makan hehe......

Ambik kesempatan menulis, sementara Arjuna bertapa kat atas tu ha! Gatai pulak tangan ni hehe......

Sejak dua menjak ni semakin menjadi-jadi pulak OKje berMONOLOG....... huhu.....
Selalu bermonolog jugak tapi 'ringan' je........ Kali ni 'kritikal'....hehe.....
Tulah...... tanpa disedari OKje bersoal jawab dengan diri sendiri, bermain dengan perasaan, meluahkan apa yang terbuku, mencari-cari jawapan yang tak pasti kepada soalan-soalan yang diajukan oleh diri sendiri! Yang memang pasti, tak de sapa nak layan! hehe....
Biasalah ........ nama pun manusiakan....

Dah 'mereng' ke apa OKje ni? hehe....  perkataan 'Jaws' tu ...... adik beradil tak berapa nak sihat...  hehe
Harap-harap masih waras lagilah hendaknya!.......

Korang pun selalu berMONOLOG jugakkan...... Jangan nak tipu! haha

39 comments:

  1. sini baru pukul 5.40 pagi.. bekpes pun belum ni... lunch jauh sekali... ekekkek
    monolog perlu... lagi2 utk perbaiki diri sendiri :)

    ReplyDelete
  2. baru siap makan t/hari, masak sndiri jer, xder org nak belanja, krg ni lak sdg masak kuah laksa masak, si alya minta dr tadi lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ** pembetulan: krg ni sdg tunggu kuah laksa siap, adoiiiiiii ayat berulang pulop daa..

      Delete
    2. Alya dah pandai mintak laksa?.... tak pedas ke UA?

      Delete
    3. ha'aaa feveret dia, UA guna cili kering jenis tak pedas, kalu nak pedas, tmbah jer cili padi yg dimayang bersama ulaman semasa nak makan..

      Delete
    4. OH ya.. xder n3 baru ke hari ni?

      Delete
  3. Org yg bermonolog ini berjiwa sensitif. .kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke Nep? So okje ni kira berjiwa sensitiflah yeh.....hehe

      Delete
  4. Slalu jgak monolog, tak lunch lagi ni, lapar, hoho

    ReplyDelete
  5. Baru je balik makan kenduri, lepas asar ada lagi kemudian lepas isyak pun ada...kenyang makan kenduri le nampaknya hari ni...rezeki, alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah .... senang keja org rumah hari ni ye BM hehe...

      Delete
  6. tengah tunggu ibu siap masak ayam goreng dengan sayur campur :D

    ReplyDelete
  7. Are you Ok..Okje? suspen pulak kita..jangan banyak sangat bermonolog ya...sikit-sikit aje tau..he..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..... pandai menghidu rupanya awak ye.... Tak de apalah Raudzah .....sikit jugaaa...
      Dah settle pun.....

      Delete
  8. cik Que bermonolog sambil berangan2 ni..hikhikhik.. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan angan angan mat jenin tau cik Que! Hehe

      Delete
  9. Sya monolog dengan cermin..bleh?hehe

    ReplyDelete
  10. Monolog ni serupa juga dgn muhasabah diri hainom... ok tu bukan dikira sewel kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena dengar nasihat pakar ni.....hehe

      Delete
  11. tak sempat nak bermonolog, hari ni kami gotong royong kemas satu rumah, ehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah rajinnya beb......cendol dah dapat lum?

      Delete
  12. apa yang dimonologkan tu? hehe

    ReplyDelete
  13. jangan selalu monolog2 OKje...hehe

    ReplyDelete
  14. Heheh.....sebulan ni mmg byk bermonolog jugak sbb my buddy dah xdak mulut bila kerja memhempap kepala otak dia. Tapi bagus jugak sekali sekala praktis utk kurang bercakap sempurnakan bln puasa ni.

    ReplyDelete
  15. Dlm kamus Dewan, apa maksud Monolog tu yer.
    Mereng juga otak cuba memahami maksud yg okjer tulis tu.
    Apepun hepi sunday yor

    ReplyDelete
  16. xsempat nak bermonolog sebab tertidur..hihik

    ReplyDelete
  17. x dan nak bermonolog...sendiri utarakan soklan sendiri yang kena cari jawapan...apa yang pasti banyak yang SA impikan..tp belum menjadi kenyataan...

    ReplyDelete
  18. selalu..terutama bila sedih.eceh!

    ReplyDelete
  19. eiiii...bermonolog itu normal lah sis...hahahaha...ok fine,cik ngaku :P

    ReplyDelete
  20. biasa memang biasa bermonolog ni...he he he...

    ReplyDelete
  21. berblog ni kira bermonolog jg OKje..
    kita menulis sambil bermonolog hehe

    ReplyDelete