Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 9 October 2013

Jari Telunjuk Tepi Dagu

Salam RABU tanpa kata sahabat.....
Lambatkan OKje bersiaran hari ni. Semuanya sebab MEREKA........ mohon salahkan MEREKA !!!.....

Gigih mak masak meehoon pagi ni tau, meehoon je, kuih lain tunjuk!!...... mak ni bukan pakar pun nak buat kuih sendiri macam Zalinzalina.... kang ada pulak yang jadi bantat! hehe....


Sebelum balik posing dulu, buh JARI TELUNJUK TEPI DAGU naaa...... Hish....degiy hang yeh Fath, tak ikut arahan!! hehe.......




48 comments:

  1. owh patut laa lambat bersiaran.....

    ReplyDelete
  2. wah2 awal2 pagi dah ada tetamu... ^_^

    ReplyDelete
  3. Wah. Sedapnya meehoon. Saya suka meehoon goreng!!

    ReplyDelete
  4. akak okjer je maintain ayu..hihi

    ReplyDelete
  5. amboiiii manis gaya tu.. ala2 manja & ayu...hihi... oklah tu goreng mihun.. ingatkan mihun tu pun tunjuk2 gak.. kehkeh...

    ReplyDelete
  6. Murah rezeki nih...! Pagi2 tetamu datang bertandang...:-)

    Okje tulis2 nma k.ina tu awtnya...kan dah teingat ingt kuih koci k.ina....hahaha....

    ReplyDelete
  7. ambooiiii.. kemain bz lagi yeh..
    pagi2 dah ade miting.
    ahli mesyuarat tingkap ler tuuuuu..:P

    ReplyDelete
  8. amboi posing ala2 model gitu yer okje

    ReplyDelete
  9. adoiii..meehon OKje nampak sedap..tadi bekpes pon tapaw meehon..

    ReplyDelete
  10. Sedapnyaa tgk meehoon goreng tuu.... :)

    ReplyDelete
  11. heee nasib baik meehoon goreng je.. kalau suruh buat pavlova or pancake mau rentung.. pfffttt hehe jgn marah ye lalinggggg ;P

    ReplyDelete
  12. Patutlah..ingatkan manalah perginya okje nie senyap jer..ade tetamu rupanya..
    psstt..jari telunjuk dagu tuh since zaman sekolah dulu2 lg ker..heheh

    ReplyDelete
  13. amboi...rajin nyer memasak...ada tetamu upanya...haruslak kena memasak...

    ReplyDelete
  14. amboi kemain mak mak posing yea... ^^

    ReplyDelete
  15. wah kak, ala-ala model safiyya dah ni...

    ReplyDelete
  16. Haaha...dah ingtkn knpe nk tunjuk tepi dagu..kelass
    Pepun.. Meehon tu nmpak sedap secukuo rasa dimata ini

    ReplyDelete
  17. hamboiii..hamboi..hamboi..pose mengalahkan anak darah..hihiih..Gwiyomi lak tu :P

    ReplyDelete
  18. wahhhhh nampak retis gitu... hihihi

    ReplyDelete
  19. jln cni jap..sdp bihun nampak ptg2 ni kak..

    ReplyDelete
  20. very2 happy ye okje and frens...but today is my sad day....sob sob sob..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sedih pun tengok entri tadi....steady je....

      Delete
  21. Patut lah senyap pagi tadi..hehe...mesti sedap ni akak masak....:)

    ReplyDelete
  22. amboi amboi amboi... kerlass gitu gaya mak posing.... mengalahkan retisss... dah lain semua bukan main sporting lagi.... suka tgk gambar last tu :)
    saya sampai ke skrang tak pandai lagi goreng bihun.... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah tu.....asyik buat pavlova je....sebab tu dah lupa goreng meehoon hehe

      Delete
  23. Terima tetamu pagi hari ehhh...:)

    ReplyDelete
  24. ramai tetamu . happy , happy gitu ...

    ReplyDelete
  25. ( ayat nak bodek..) waaa.. sedapp nyer mihunnn tuu.. nak resepi resepi... nyumm nyumm pandai masak kihkhihkihhh.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau dahhhhh....saja nk pancing okje baca entri dialah tuuu....kan kan...

      Delete
  26. Jom pakat majuk dengan ummu aidan hi hi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom che mid... nk kena cubit pipi tu...

      Delete
  27. OKje..patut la saya asik tersedak tadi..rupanya ada orang sebut2..he he.. ala OKje, saya ni dah tua baru nak pandai buat kuih semua2 tu..masa muda dulu tunjuk2 juga..tapi Bihun goreng OK je buat tu lagi nampak sedap oooooo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ni lagi haru Zz..... dah tua pun tak reti reti nak buat buat kuih haha.....
      Tapi awak tak nampak tua Zz....awet muda gitu....

      Delete
  28. dostlarla muhabbet harika. :)

    perbualan yang hebat dengan rakan-rakan. :) http://translate.google.com/#tr/ms/

    Türkiye'den selamlar! :))

    ReplyDelete
  29. tgk picta tu...teringat ahli mesyuarat tingkap kat belakang umah...

    ReplyDelete
  30. hahaha , hamboih ~ bukan maen lagik , ehehehe ... singgah malam kat sini :D

    ReplyDelete
  31. ptt lah... mehun goreng pun sodap tuh

    ReplyDelete
  32. makan sedap,senua pun comel2.hehe..akk ok je paling mengancam..:)

    ReplyDelete
  33. Amboi2 OKje, kemain lg erk...

    (kena komen byk2 pasni sbb nama UA dah ilang dr senarai PENGOMEN LALOK, sob3..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan...kan UA....menggedix hehe........Tak pe jgn paksakan diri tu...nanti tak enjoy!

      Delete
  34. gojes sungguh hot mummy kali ini

    ReplyDelete
  35. Hamboii posing mahal tu. Hehhehe

    ReplyDelete