Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 16 March 2013

Surat dari LANGIT BIRU....

Sahabat Bloggers yang dikasihi,

Terima kasih kerana sudi membaca SURAT DARI LANGIT BIRU......

credit pic fahizawalida

Ketika sahabat membaca surat ini, mungkin OKje tiada di hadapan lappy usang yang selalu menjadi peneman diri ini tatkala Arjuna membanting tulang empat keratnya menyara kami 5 beranak.

OKje berada disuatu tempat yang damai untuk mencari ketenangan.....

Bukan niat OKje untuk menghilangkan diri, bukan juga bermaksud untuk bersembunyi....... tapi inilah yang dinamakan hakikat kehidupan.........

Yang patah, akan tumbuh berganti....... Tapi yang tumbuh tak akan pernah sama dengan yang patah...... Percayalah....

Sahabat Bloggers yang sanjungi,

Terima kasih kerana menjadi pendengar yang setia. Terima kasih kerana sudi senyum sampai ketelinga bersama-sama. Terima kasih kerana sudi berkongsi kesedihan bersama OKje dikala datangnya hiba.
Sesungguhnya itu semua merupakan detik terindah dalam hidup yang hanya sebentar ini. Mana mungkin
OKje bisa melupakan semua ini.

Sahabat Bloggers yang disayangi,

Sudah menjadi hukum alam, seorang anak akan mencari ibu yang menyusuinya, mencari ayahnya yang tidak pernah jemu memenuhi permintaannya, seorang suami akan pulang mencari cinta hatinya, begitu juga dengan diri ini.....

Tatkala entri ini dipublishkan, OKje sedang menuju menemui bonda tercinta, nun di Muar sana.......
Sedaya mungkin OKje sedang menyemai benih yang satu ketika nanti hasilnya akan membesar menjadi pohon jua.

Semoga suatu hari kelak, anak-anak OKje jugak akan melawat MAK nakkkk.... hehe......

Salam sayang......


** saja je nak try Autopublish ni ..... TQ Izan Mama Mia yang mengajar.... bendanya senang je, godeh kat tepi tu je, tak perasan mak....hehe...

40 comments:

  1. Ohh..akak nak balik kampung lah ye.hehe..Selamat pulang ke kampung dan hati2 ye kak. ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Aini... Tapikan Aini cancelled hehe....

      Delete
  2. adehhh.... buat suspens jer...ingatkan manalah kakak hot saya yang sorang ni nak pegi...memula dah nak menitis dah air mata.... sebab nanti rinduuuuu....huwaaa...suka tau menyakat cenggini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...saja...mmg suka nk menyakat Farah...hehe

      Delete
  3. Tahniah,..anda berjaya buat senyum saya jadi tawar lepas tu rasa cam nak cubit-cubit pipi gebu tuu....eeeeeeeeeeeee saja jer tau....


    **sama sama kasih**flis..jgn bt lg tau.... :P

    ReplyDelete
  4. jgn buat entry sedih camni lg,.maksud izan sbb xrela tanpa bc entry sis okje (walau sehari)..windu woo

    ehe...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh.....yo yo 'o....geli je mak dengar! Hehe...

      Delete
  5. Alhamdulillah....anak2 sememangnya tidak boleh melupakan mereka...

    ReplyDelete
  6. Salam hainom.,
    Wah... Kira hari ni dpt merasa masakan ibu kandung la yer.
    Semoga brgembira d sisi wong tuo nay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...mana ada Aby...wong tuo ney wes dak iso masaklah...mangan ney yo tetep masak ey awak ey dewek! huhu...
      Tapi....dak sidolah Aby...

      Delete
  7. Semoga selamat diperjalanan.a
    Cik pun x oernsh cuba lagi autopublish ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe semput okje hari ni...duk memcanang tak jadi balik kg...
      Hehe ...cubalah AE

      Delete
  8. Balik kg ker okje..saspens tadi.ingat haper..hehehe..semoga seronok bertemu ibu terincta yerr..:)

    ReplyDelete
  9. Ohhh balik kg tanam durian lah tu yek. Ok nenanti bila dah berbuah jemput kiteorang makan free. (tapi saya dok makan durian).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tau dok make doyan...guano mung....hehe.... Tempoyak makan tak?

      Delete
  10. suspen den baca entry ni...hihi
    wah..balik kg ye.. Hati2 dlm perjalanan.. seronok nya dpt jumpa Mak.. erm! kami pun dah lama tak balik Tawau..insyaAllah next week..
    moga seronok kt kg Kak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha....menjadi jugak helah okhe yeh...

      Delete
  11. laaa karangan surat balik kampung rupanya...ishh suspen jer okje ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong tanda kertas karangan OKje ni ceqgu...hehe....training sebelum ngajar balik!

      Delete
  12. kasi saspen je hehe ingat nak gi mana tadi...anyway safe journey ye kak

    ReplyDelete
  13. Okje buat sentap jer.. hadehhh ingatkan pergi kemana membawa diri. Ingatkan apalah salahku sampai dirimu meninggalkan ku di situuu di situ di situ.
    Have fun with ur mom k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...sentap je lebih MJ...tak jadi balik...hehe

      Delete
  14. best nyer dapat jumpa bonda...
    Have a nice weekend :)

    ReplyDelete
  15. DEQ INGTKAN APE LA TD . HIHI ..

    RINDU AKAK .. DA LAME XKOMEN2 .. HAISH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ececeh....yeye je...maklumlah org tgh hepi la ni...hehe

      Delete
  16. bergenang air mata dah memula... ingatkan ada masalah apa... rupanya balik jumpa bonda... :P moga selamat pergi dan balik ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. NK menjadilah lakonan Okje eh....hehe

      Delete
  17. ingat nak menyepi berblogging..tak cerialah bloglist kak nanti..heee...

    p/s berbaktilah kepada ibu sementara mereka masih ada. satu lagi, ajar kak jugak ek camna nak auto publish tu. kak pun tak reti nak wat..

    ReplyDelete
  18. seronoknya masih ada ibu..kak dah lama tak ada parents..

    ReplyDelete
  19. Ingatkan surat apa dari langit biru tadi. mula2 baca ingtakn Okje dah jadi pramugari. hehehe. Selamat balik ke kg.

    ReplyDelete
  20. surat dr langit biru tu bestkan?hehe

    ReplyDelete
  21. suka lagu tema citer Surat Dari Langit Biru tu...well selamat menemui bondamu dear..

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum ... ish ! ada bakat la leh wat drama ... hehehee ... semoga selamat pulang n kembali ...

    ReplyDelete
  23. haishh..igt ape la td..wat suspen je ..heee

    ReplyDelete
  24. cehhh ayat2 OKje mcm dalam novel lah hehehe
    so sweet :p

    ReplyDelete
  25. laaa.. ingatkan nk review psl drama tu... haihh tipah tertipu! ;p

    ReplyDelete
  26. wahhh...1st time bace n3 okje yg buat hati rase terharu...selalunye duk gelak2 jer...hahahaha;p (gelak lagi...)

    ReplyDelete