Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 9 August 2012

Asyik Kerja Memasak je....

SERIOUS....... hari ni OKje langsung tak gi Bazar Ramadhan...... Kitaorang tiga beranak makan apa yang ada aje...... memang ZUHUD sungguh! he...he...... Hajat di hati nak pegi tapi MALAS pulak..... Tahi Lalat Bawah Dagu pun 'macam' tak mengajak OKje je........... Balik sekolah terus je baring tengok TV...... penat kot!!.........Selalunya dialah yang mengecek ajak gi! Nak tau apa OKje masak hari ni........ banyaknya ULANG TAYANG le..... he...he...

AYAM MASAK KICAP dan SAYUR BAYAM TUMIS AIR....



CHICKENBALL SAMBAL


Nampak  macam tak meriah je OKje pun tambah le JEMPUT-JEMPUT IKAN BILIS....... OKje memang 'fail' betul lah kalau buat jemput-jemput ni...  kadang tu tak menjadi!.....keraslah...... apalah..... he..he..

Tadi.... sebelum masak juadah iftar OKje sempat buat biskut yang paling senang NAK BUAT  he......he.... CORNFLAKE MADU! Dapatlah jugak 3 balang...... 1 tuk bondaku dan 1 tuk bonda mertua. Yang penting untuk diaorang OKje dah asingkan..... barulah SENANG HATI OKje sikit!  

  He...he... tengok le tahi lalat cornflake tu 
                                                BESAUnya! Belasah aje le....

Dan yang paling tak sabar sekali.... OKje nak tengok 'signature' tuuu.... he...he tu yang tak menyempat-nyempat buat entri!...ahaks!

5 comments:

  1. saya suka cornflake tuh!!! suka!! nak sikit bolehhhh??? huhuhu

    ReplyDelete
  2. Amik semua le Sue....he...he...

    ReplyDelete
  3. ermmm...nampak macam sedap je...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Selagi namanya mama, ibu, emak, ummi...mesti tanggungjawab utama ialah menyediakan juadah untuk anak-anak dan hubby..

    ReplyDelete