Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 4 August 2012

Menangislah Semahunya...

Kadang-kadang menangis tu cukup melegakan ........ seakan terhambur ( ada ke perkataan dalam dewan bahasa ni )  masalah yang ada......  hu...hu...... OKje ni memang 'ciwek' orangnya.... kalau tengok cerekarama yang syahdu pun ....senang je air mata ni jatuh...... ANAK BONGSU KOT!....

Hari ni Sudden Attack balik..... biasalah kalau dia balik..... confirm-confirm satu baldi baju kotor dia bawak....  yang jadi tukang basuh....sapa lagi kalau tak ibuuuuuu jugak.... he...he.... Tapi OKje sempat jugak  masak untuk juadah iftar hari ke 14.....

ASAM PEDAS IKAN PARI....... OKje pun tak tau nak masak apa lagi.... balik-balik asam pedas.... dah tu feverat Pak Mertua... layan ajelah....  Tengok tu.... OKje main letak je semua ikan dalam satu mangkuk.....he..he... buruk sungguh perangai....

SAYUR apa ke benda namanya... tah...  dengan UDANG.....


AYAM masak BELASAH namanya.....  nak cepat ... sebab dah terlambat balik.... sampai rumah je pukul 5 lebih........ pastu terus je menyingsing lengan baju masuk dapur! hu..hu...

Menyinggah Bazar Ramadhan Bandar Hussein Onn....... Arjuna mencari MURTABAK SINGAPORE ~ sekeping 10 hinggit...... tapi yang TAK BESTnya...bawang dia macam ada bau sikit....... bedal aje le....sayang tu... ...


dan KUIH ni.... nampak tu OKje susun tunggang terbalik...he..he....



7 comments:

  1. my fav too...ikan pari asam pedas...yg tu masak sayur ke masak udang....mcm udang lebih dr sayur..hehehh

    ReplyDelete
  2. Asalnya nak masak udang tuk Tahi Lalat Bawah Dagu... malas nak masak banyak2 ...campurkan sayur yg masih lebih hari tu....he..he...

    ReplyDelete
  3. wahh.. sedapnye.. =) selamat berbuka..

    ReplyDelete
  4. waaaa kuih koci. x pernah beli lagilaaa.. sedapnya!

    ReplyDelete
  5. wahhh! ske yg asam pedas ikan pari tuh! =D

    ReplyDelete
  6. sumer yg kak anom masak sumer nampak sedap...lapar lakkkk

    ReplyDelete