Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 1 August 2012

Menantu .... Tak Semuanya HANTU...

Start hari ni ....... berlaku perubahan rutin kehidupan OKje.  Waktu begini..... menghampiri pukul 12.00 tengah malam, setelah OKje handing over tugas 'meneman' kepada my beloved .... Arjuna, barulah OKje berpeluang melayari blog......... ! REDHO ajelah.....

Baru je lepas tengok cite 'KELUARGA ISKANDAR' ....... best memang best! Rugi sapa tak tengok!

Dialog yang syok OKje dengo... " hanya kerana kak Ngah seorang 'menantu'..... kak Ngah asyik kena buli dan tak boleh langsung kata 'NO' dan.....bla....bla...."  hanya orang-orang yang menonton saja yang tahu cerita dia.... (macam terasa-rasa je... ahaks!)

Bukan mudah untuk menjadi seorang MENANTU.....  tak kena gaya boleh jadi HANTU....he...he...  Walau hantu apa pun ........ berusahalah menjadi menantu yang baik.......( hu.......hu.....). Peliharalah hubungan dengan mentua sebaik mungkin, renunglah dengan pandangan kasih sayang..... kerana DIA ..... awak
bersama dengan lelaki yang awak cintai KAW-KAW punya...!!  ( macam nasihat diri sendiri jek!). Baik OKje STOP.... sebelum OKje merepek meraban tahap 'GABAN' malam-malam ni.....

JOM layan juadah iftar hari ke 11 OKje ......

IKANG CARU GORENG SAMBAL

                                                                                                                                                                      Dan lagi..... SAYUR KOBIS MASAK LEMAK PUTIH dengan TELOQ MASIN


dan AYE MASAK KICAP ( macam ulang tayang je.... belasah ajelah janji senang nak masak!...he...he...)


dan KUIH MUIH ...... dah MALAS nak buat, BELI lagi senang! he....he....

11 comments:

  1. ala..tak tgk cite tu...sedap nmpk juadah2 tu..

    ReplyDelete
  2. wah....menu yg simple tp nmpak sedap...kdg2 smpi x tau nk masak pe lg....
    okje mesti jd menntu kesayangan ni..:) hebat tu!!!

    ReplyDelete
  3. suke tengok gak je citer Keluarga Iskandar...

    ReplyDelete
  4. bak mari ikang caru tuh..terliur la plok..hehe

    ReplyDelete
  5. ok sedap nyer...lapar...;)
    menantu hantu..hantu menantu.. impossible




    jalan.sambil follow bolow sini ;)

    ReplyDelete
  6. x pnah tgk citer tu..huhu

    wahhh,,sedapnyerrr telur masin..yum3 ^-^

    ReplyDelete
  7. singgah mlm..lapo pulak tgk lauk2 tu..

    ReplyDelete