Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 5 September 2012

Bukan KL namanya kalau tak 'jem'....

Hish..... hari ni keje OKje cuma tarik masuk ampaian baju je nampaknya......... macam panas tadi.....  rupanya mendung balik.....


Jem teruk lagilah hari ni ..........  semalam Arjuna kononnya nak balik awal,  dalam 6.20 pm dah pun meninggalkan Rawang...... last-last sampai rumah pukul 9 lebih..... Pehhh..... memang kematulah punggung, nasib sempat solat maghrib kat Taman Desa.....

Kali ni Kerinci Link tak jem TAPI Metramac Highway pulak jem! Tambah pulak HUJAN! Banjirlah lagi.........Ada tol ke tak de tol sama je......Sepatutnya dah tak de tol tu..... biar ajelah jalan tu besau-besau cam tu.... ni letaklah pulak guardrail kat tengah-tengah....... .

Itulah hidup di KL...... jem perkara biasa...... kalau TAK JEM bukan KL namanya......


2 comments:

  1. Hidu dibandar besar macam ini ler...

    ReplyDelete
  2. Memanglah.... nak buek camno.... kalau tak miss soru pulak ek!

    ReplyDelete