Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 13 September 2012

WhatsApp???.....

Pikir punya pikir........ akhirnya OKje masak ni ajelah untuk kitaorang bertiga anak beranak............  jemput makan........
Buat Naniey BarnieyLurviey yang bertanya OKje masak apa tengahari ni......... sila menjamu mata ye......he...he....


Dah terlanjur ada kerang sodap jugak pekena MEE KARI ni..... tapi kosong jelah..... tak de TAUHU, tak de TELUR, tak de  LIMAU........ belash ajelah....

Apa pun sempatlah WhatsApp mee ni kat Arjuna..... he..he.... bagi dia terliur....

Bercerita pasal 'WhatsApp' ni ....... walaupun orang dah lama pakai...... tapi OKje dan Arjuna baru je guna....  he...he... ( ketinggalan zaman sungguh! )....
Baguslah jugak sebab kalau ikutkan HP OKje  (biasalah.........HP  ihsan daripada Arjuna!) memang tak leh MMS so bila ada benda ni senang sikitlah ....... disamping FREE!!........ ( nampaknya LAJU le OKje berSMS ngan kawan-kawan lama! he...he...)

DUNIA ....... DUNIA...... semua ada!


12 comments:

  1. MY FAV!!!
    serius lapar n terliur.. nk sikit :)

    ReplyDelete
  2. alolo...cutenya dia..pandai masak eyh.. ;)

    ReplyDelete
  3. huhuhu sedapppppppnyaaaa terliur dahh orag kat siniiiii huhuhuhuhuu. okje ptg2 neh buat le kueh2 pulak ke.huhuhuhuhu lepat pisang? hehehe

    ReplyDelete
  4. Buat kueh eh..... OKje suka jugak MAKAN lepat pisang tu.... BELI ajelah he..he... ngap aje...tak de pisanglah Sue

    ReplyDelete
  5. Kalau kecik2 dulu lagi suka mee dgn karinya xde tauhu lagi bgus xD
    Sekarang ni pntang ad mee kari semua telan je ap2 ingredients letak dlm tu.. nak2 kalau ad kerang fuuh ;P

    Eh lagi ketinggalan, pernah dgr je whatapps tapi xtau pun ap function dia xD

    ReplyDelete
  6. canggih sunnguh okje skang ni....byk sgt entri smpi x terikut nk komen...hehehhe.... masak dh tntu superb..kian hari pelbagai menu disajikn wat famili tercinta kan......best..best

    ReplyDelete
  7. uhuk3..nampak sedap sgt, da la lapo neh T.T

    ReplyDelete
  8. ade kerang, tu yang naikkan selera ni:)

    ReplyDelete
  9. Amboi....sedapnya masak.. nk jugak rasa :-)

    ReplyDelete
  10. wah..sedapnyerrrr..mee kari akk tu...

    ReplyDelete