Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 23 October 2012

Akhirnya.....

Selamat malam....

Macam jarang je kan OKje post entri malam-malam macam ni......... Alah saja je, malam ni macam terlebih masa pulak! Arjuna tak balik lagi, so bolehlah 'mengadap'......

Akhirnya jadi jugak BUBUR NASI yang OKje inginkan pagi tadi ........

Siap hias-hias lagi ......   he...he.....  nak masuk blog katakan......

Mangkuk ni dikhaskan untuk OKje makan........ bukan Arjuna!!!  ha..ha..... Yelah kalau nak tunggu Arjuna balik, kembang le lauk pauk dalam tu.......
Bukan susah pun, nanti buat ajelah semangkuk lagi sebijik macam tu......

Bukan ke SUAMI tu diletakkan ditempat yang paling atas selepas Allah dan Rasulnya......


Siapalah yang tak sayang LAKI oiiiii.......... dahlah dia mencari nafkah untuk makan pakai anak bini, kenalah bagi layanan TERBAIKKK gitu!!! ( kalau tengah majuk! BO LAYAN.... hu...hu...)

Buat yang masih bujang tu....... JANGAN JELES ye sebab belum ada pasangan ynag sah ! he...he....

17 comments:

  1. wahhhh sedapnyaaaaaaaa...lapar2 huhu

    ReplyDelete
  2. siap ada udang lagi tu...tak pe ke makan bubur nasi malam-malam ni OKje..

    ReplyDelete
  3. OKje kan OK jerrr cik Laila oiii...hee

    ReplyDelete
  4. Sedapnya...Especially udang tu ^_^

    ReplyDelete
  5. Malam2 makan bubur nasipn OKje, sedapnya, bak sini semangkuk...

    ReplyDelete
  6. sama rasa cam nasi air tak??? hehhhe. sedappp kalau buat nasi air nih..

    ReplyDelete
  7. Nasi air? Tak pernah dengarlah CZ... Agaknya benda sama..panggilan aje lain kot!

    ReplyDelete
  8. SEDAP .. YUMMY .. PEBERET DEQ TU TIME DEMAM .. HEHE

    ReplyDelete
  9. okje x tunggu demam Deq... Bila bila masa teringin....belasah aje....

    ReplyDelete
  10. WOW!!~na akn dpt rasa makn bubur nasi time demam je ;c sbb mak malas nk buat klau mak malas na lagi 100kali malas heheh tp okje klau laa bubur nasi yg camgini siap ade udang bagai..demam setiap hari pun xpe sbb mk na selalu buat bubur nasi dgn ikanggg bilis jeee ;)

    ReplyDelete
  11. arghhhhhhhhhhhhhhhhhh nak jugak ;(

    ReplyDelete
  12. tengok dah sedap dah tuh! huhuhu. nak jugak okje! huhuhu suka makan bubur neh

    ReplyDelete
  13. xwat smbalnye skali ke???? nmpak sedap..dh le lapo awal2 pg bute ni...hehheh

    ReplyDelete