Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 14 October 2012

Alahai.....tua sebelum waktunya....

Assalamualaikum .....  SALAM PETANG sahabat!....

Wah!!! masing-masing terbongkang kat sofa nampak!!! Confirm kenyang tu!!....... he...he.....
Anak saudara OKje aka anak kepada kakak OKje baru je balik..... menyinggah makan tengahari kat sini.... Nasib baik dia beritahu awal nak datang, kalau tak, kena cari kat JUSCOlah gamaknya he...he.......

Inilah dia 'CUCU' OKje.......
Hai..... inilah masalahnya kalau ikut pangkat...... Terpaksa rela menerima pangkat 'OPAH'........Sabar ajelah.......walaupun  'TUA SEBELUM WAKTUNYA' he....he.......

Kalau nak cakap pasal cucu, bukan ni sorang je.... ramai lagi...... Al maklumlah MAK USU katakan...





Oleh kerana ada TETAMU....... kenalah masakkan...... takkan nak beli kot......melampaulah!!!!he..he...




Nampaknya Spiral yang OKje dah rebus pagi tadi kena masuk fridge le...... Buat Sue Pelik, Dedeq dan  Kawai yang nak tengok hasil SPIRAL rebus OKje tu ....... KEMPUNANlah korang...... ha...ha.... Esok-esoklah OKje masak eh!!!

19 comments:

  1. ALAHAI .. HRINI KEMPUNAN LA GAMAKNYE DEQ NI .. HAHA .. WAH .. MEMG POWER LA AKAK NI .. KAN BEST KALO TULIS CARA MASAK N BAHAN-BAHAN SKLI .. HIKHIK .. NAK LEBIH2 PLAK KAN KAN ..

    ReplyDelete
  2. Tak leh Dedeq.....nanti blog masakan yg ada gulung tikar....ha...ha...

    ReplyDelete
  3. santai petang sis.
    Nak resepi leh?

    ReplyDelete
  4. Ala....masak biasa-biasa aje TA.... tak ada bezanya...basic je tu ...

    ReplyDelete
  5. opah! saya mau jugak. saya mau jugak! huhuhuhuu. psssttt okje nanti buat carbonara pulak tau?? lps tuh buat pizza then buat sotong masak kicap pastu nak tomyam ayam tak mau udang tau. eh, eh, blog okje ke. hihihihi. balik dulu! :P

    ReplyDelete
  6. Ingat sini pizza hut...he..he......babab kang baru tau!

    ReplyDelete
  7. opahh...nak ayam goreng sepluh ketullllllllllll :D

    ReplyDelete
  8. opah masak le , cucu datang nak makan ni

    ReplyDelete
  9. hikhik xpe2 sngup tgu tapi memg comel la cucu akak tu... boleh bt menantu

    ReplyDelete
  10. Tewrliur...air liur dah tumpah kat laptop nie....

    ReplyDelete
  11. Sedap2 masakan opah OKje..kikiki

    ReplyDelete
  12. lama x ftg menelan air liur kt cni///sedap2...tu baru cucu yg dtg..kalau bakal menantu dtg. apa la resepi dia kan???hehhehe

    ReplyDelete
  13. Wah...wah Atok hanif bagi can .... lebih-lebih nampakkk!!

    Intan....bakal menantu eh?....he..he...tak dapat bayangkan!!!

    ReplyDelete
  14. Opah muda la ni..hehe...

    mskan cpt punya pn nmpk sdp woo

    ReplyDelete
  15. sana opah, sini nenek, nasib le anak bongsu...

    ReplyDelete
  16. takpela jadi opah jelita, ok pe

    ReplyDelete