Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 10 October 2012

Nak kena BABAB dia ni.....

Wah...wah........ dah kenyang nampak........ makan tak ingat orang eh....... .. mentang-mentang le makan sedap tengahari ni.........

OKje?  Hari ni hari MALAS....... tak masak nasi pun.....  makan ni aje......


Boleh?........ Kalau budak dua orang tu ok, OKje, OK jerrr....he...he..... kari ngan sambal, ...... semalam punya....... Roti Canai ? Roti Canai segeralah....... masak sendiri   he...he....!








Sejak kebelakangan ni....... OKje tertunggu-tunggu komen dari  Bro Segalanya  ...... kemana dia pergi eh......... dah lama dia tak datang visit BLOG OKje............ ingat dia bersekongkol dgn Sue Pelik....... tapi salah tekaan OKje...... Sue Pelik dah muncul dah......  dia yang tak muncul-muncul.....

Bukan apa..... tempat jatuh lagi di kenang inikan pulak blogger yang RAJIN KOMEN kan........

Nak kena 'BABAB' dak ni...... he...he...


22 comments:

  1. hehehe..kalu sy sis OKje tak rindu ea..asyik rindu en segala n sue pelik je.hehe.

    ReplyDelete
  2. ok tu makan roti canai segera :) sedap jugak..

    ReplyDelete
  3. Eh.... cik Sensei..........OKje dah dekat nak RINDU dah ni sebab komen dah banyak!!! he..he...

    ReplyDelete
  4. OPPPS .. ROTI CANAI SEGERE BESHH LA .. KALO CICAH NGAN GULAI AYAM BESHH AG .. KUIKUI .. KAT KITE XRINDU PUN .. HAHA

    ReplyDelete
  5. lama gak tak makan roti canai ngan ikan bilis ni

    ReplyDelete
  6. eh da makin rindu kan..rase makin rapat plak dgn sis.muahahaha.

    ReplyDelete
  7. roti canai bestnya, tak kira segera or kt kedai mamak.

    ReplyDelete
  8. boleh tahan plak makan roti canai jek...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Cintazulaikha....OKje tahan je...ala-ala mcm nak diet gitu...hu..hu... tapi mamam sampai 2 keping, ubi lagi... dah bukan diet namanya....ha...ha..

    ReplyDelete
  10. pagi tadi baru makan roti canai...:)

    ReplyDelete
  11. Cik sensei.... eleh.... ye ye aje..ke hanya manis dibibir mu yg mungil tu...he..he..

    ReplyDelete
  12. bile tgk je roti canai segera nie rasa mcm nak ke kedai je bli..hoho..

    ReplyDelete
  13. hahahahha. okje. kami tak bersekongkol apatah lagi kawen lari berdua. dia punya segalanyaaaa tapi patik neh apa lah yang ada??? huhuhu masak pun hangit.huhuhuhuu.

    ReplyDelete
  14. ha...ha...balik balik je buat lawak cubit pipi kang

    ReplyDelete
  15. ape ni..asyik rindu ngn encik segalanya jer...
    nak berlari sejauh mungkin lah :X

    hihih~

    ReplyDelete
  16. yummyyyyyyyyyyyyy....telan liur lelaju^^

    ReplyDelete
  17. sedap tu roti canai cicah sambal...

    ReplyDelete
  18. kt sy x windu ke? hehehe...

    #br kenai nk windu cm mn kan..hahaha

    ReplyDelete
  19. betul laaa okje. mana pergi segalnya . huhuhuu. jangan2 kena culik?? huhuhu. tulaaaa sapa suruh ada segalanyaaa. kan dah kena culik.heheheheh

    ReplyDelete
  20. itulah mana peginya ntah budak segalanya tue

    ReplyDelete