Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 7 June 2013

Roti canai BANJIR

Ini aje untuk KAMI BERTIGA tengahari ni.........

Sekalilah tu, breakfast merangkap lunch! hehe...... Nasib baik anakanda TLBD tu tak mintak nasi, sebab dia dah ada tambahan Roti Tisu! ......


Selalu Tukang Karut asyik makan TOSAI je, so hari ni teringin pulak nak try ROTI CANAI BANJIR ....... Mamak tu lupa bungkus sambal pulak dah....... tapi, nasib baik ada sambal telur lebih semalam.......
Harap-harap kenyanglah sampai petang hendaknya...... ke cuma lalu dalam perut je? hehe


Jemput makan......

39 comments:

  1. Sedapnya ...dah lama tak makan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dh lama tak pekena mmg teringinkan Mp hehe

      Delete
  2. Replies
    1. Tak berapa nk panas pun sedap UA hehe

      Delete
  3. nyum..nyum.. sedapnya. tiba-tiba rasa lapar je. ^_^

    ReplyDelete
  4. Ala sedapnya dari hari tu nak makan tak dapat-dapat mengalahkan orang mengidam pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.... Ni kalau dpt ni mesti order dua! Hehe

      Delete
  5. sedapnya okje roti telur gitu..hiii nak mencanai atas dsr terliur pun tak larat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu je lps beranakalah UA hehe

      Delete
  6. Hari2 brunch gini pun boleh ni.

    ReplyDelete
  7. perghhhhhh...banjir sangat tueeee...banjir sangat kat perut..hahahhaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak je banjir tu cikkk, tp kat perut belum cukup banjir! Haha

      Delete
  8. Hmm... buat kanda terliur. Semalam dah cakap pada en abe kanda nak makan roti canai tapi restoran melayu tu pulak dah tutup tak tahu kenapa. Kena tunggu hari Ahad ini kalau ada rezeki...

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Lalu je kat perut zanif hehe.... Mcm tak cukup gayanya tu

      Delete
  10. tengok roti ni teringin pulak nak makan tosei.. :(

    ReplyDelete
  11. Kak! U know what , Im craving roti canai Transfer Road Penang!!!
    Huhu Dugaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilalah boleh balik Penangkan Tu....

      Delete
  12. Banjir oo banjir ooo umah kita naik air oo hihi

    ReplyDelete
  13. sesekali belajar sabarkan perut tak apalah heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu KY.... Kan dah nk puasa.... Hehe

      Delete
  14. Mmm...sudah mula belajar ikat perut ke? Arjuna masih termenung lagi...hehe
    Kurus lah macam ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan Arjuna yg termenung, bini dia yg termenung malas nk masak! Haha

      Delete
  15. ♥Qaseh n hubby spend masa mkn ns lemak. Mmg best tp x blh amalkan nnt Qaseh ketagihan ns lemak. Nnt penimbang menjerit....¤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.... Mmg sedap nasi lemak, lagi lagi banyak lauk! Pergh!!!

      Delete
  16. mia suka sgt roti canai ..huuhhu... mamak style ke melayu style ..hiihhi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak je yg ada..... Belasah ajelah..... Hehe

      Delete
  17. saya pun beli roti canai jgk hari ni..selalunya tak cukup..tapi hari ni berlebih plk..sayang nya membazir saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulahkan.... Ni beli sikit takut tak cukup, beli banyak terlebih pulak hehe

      Delete
  18. alahai..sdapnya roti canai tu.:)

    ReplyDelete
  19. boleh ke kenyang sampai petang tue? hihihi

    ReplyDelete
  20. dah lama tak makan roti canai banjir nie....yummy.....

    ReplyDelete
  21. deqla kalo mkn roti canai x berapa gemor la banjir2 ni...sbb cpt muak bila dia kembang tu.. huhu...

    ReplyDelete
  22. Qaseh ~ roti canai not my favourite. Nasi lemak best tp x leh layan hari2.
    [Q : suka mkn ns but mkn sikit ; tp badan naik byk Oo...]

    ReplyDelete
  23. waktu baca n3 ni,bab roti tisu tu...buat-buat faham je...walhal macamana yg dikatakan roti tisu tu..tak tahu pun...tp lepas makan roti canai kat restoran mamak barula kenal macamana rupa roti tisu tu...ok juga roti tu walaupun tak berapa nak mengeyangkan....

    ReplyDelete