Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 16 November 2018

November datang lagi

Salam Jumaat......

November datang lagi......

Sekejap je dah hujung tahun kan..... Perasan tak sekarang ni ? Cepat betul bumi berputar. Baru hari tu rasanya bulan Januari, tup tup hari ni dah November. Apa? Sama aja! Eh kalau cenggitu, maklah yang lok lak ni hahaha.... Azam mak nak turun 1 kg tahun ni pun belum tercapai, dah nak tukar tahun lagi, acane ni???..... aduhaiiii...
Ada apa dengan November? 
November ni  bulan road tax kereta habis.... so, Pak King kena keluar duit, kena renew roadtaxlah. Lagi? Lagi... November ni bulan Anniversary maklah. Bukan bulan mak nak buat giveaways ye.... Itu tahun 2016! Tahun ni tak de bajet hahahaha......

Anniversarry mak hari Ahad, 18.11.18..... tapi oleh kerana hari Ahad mak nak tiup belon, pakai costume Cinderella bagai, makanya mak bizi sikitlah ek hihihi...... Acah acah celebrate macam retis wei hahahaha, padahalnya celebrate paling dasat pun makan kek kat Resepi Rahsia tu je pun hihi.... 
Eh cantik pulak tarikh anniversary mak tahun ni ek! 


Bersempena Anniversary ni, kasi chancelah mak mengimbau kenangan silam zaman menghitung bintang dulu dulu ek hihi.......

Dengan izinNyalah kita dipertemukan ketika itu.....
Dari kawan biasa pada mulanya menjadi pasangan sejoli....
Kemudian ijab dan kabul menyatukan kita, bersaksikan sanak saudara dan sahabat handai......
Paling membahagiakan apabila ikatan cinta ini direstui emak dan abah......

Maka Bermulalah naskah cinta kita...... 
Air yang tenang, bukan sentiasanya tenang..... 
Ada masanya beralun deras.....
Ada kalanya dilitupi penuh dengan kiambang..... 
Ada masanya disimbahi dengan kerlipan bintang.....
Ada waktunya diselimuti dengan mendung yang samar....

Tapi kita tetap mengayuh, dan terus mengayuh, 
Walaupun kadang kadang cuma bertemankan bulan yang malap........ 

Hadirnya buah cinta kita, cukup membuatkan dunia kita hampir sempurna..... 
Tanpa sedar, kita telah mengayuh sejauh ini......
Moga Allah masih memberi kesempatan untuk kita terus menyulam rindu.....
Menyimpulkan rindu menjadi sebuah cinta yang terus subur....
Meski pun kita semakin ke pengujung usia.... 

Happy 23rd Anniversary Arjuna hambe..... eewahhhhh....

Love u olls

27 comments:

  1. Alhamdulillah Tahniah HOkje dan selamat hari ulang tahun perkahwinan yang ke 23.
    Semoga berbahagia till Jannah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Mbah Rawa Gumpala dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usahaama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Mbah Rawa Gumpala bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no 085-316-106-111 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar
      Semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Mbah dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Mbah untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah disini 😃Pesugihan Putih Tanpa Tumbal😃

      Delete
  2. Alhamdulillah. Happy anniversary Anom dan suami. Sekejapan dah 23 tahun ya...

    Kakcik bulan depan, InsyaAllah genap 32 tahun. :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, selamat hari anniversary yg kak nom n suami, moga kekal bahagia hingga ke syurga...

    mmg cantik tahun ni punya tarikh ni kak nom, mmg patut kene amik gambo ngn baju pantin ni

    ReplyDelete
  4. Amboi mak, berbunga2 gitew sajaknya..menyulam rindu di hujung kalbu beralaskan hamparan baldu berselimutkan kasih sesejuk salju..wakaka..
    Jamgan marah mak, nnt makin keriput..
    Aku doakan supaya rmhtgga ko dgn pak king dlm rahmat Allah selalu ek, cepat dpt menantu dan menimang cucu, hehe

    ReplyDelete
  5. Anniversary akak sama la dengan birthday saya...Hehehe

    ReplyDelete
  6. november yang di nanti...alhamdulillah, cantik tarikhnya..selamat hari ulangtahun ke 23 kak hainom bersama arjunanya

    ReplyDelete
  7. Detik ini tak sabar menanti kemunculan nukilan Pak Jilap, setahun sekali keluar bertapa..

    Apa2pn, hepi anniversary geng, mg kebahgiaan milik kalian, aamiin..

    ReplyDelete
  8. selamat ulangtahun...semoga kasih sayang membawa hingga ke dalam syurga.

    ReplyDelete
  9. Cantek tarikh anniversary ..Alhamdulilah ...bukan satu waktu yg singkat.
    Semoga terus bahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah Tahniah nom happy anniversary

    ReplyDelete
  11. Memang cantik tarikh sambutan tahun nie.. 😍
    Sha doakan semoga perkahwinan akak sentiasa dalam rahmat Allah.. aamiin..

    ReplyDelete
  12. salam perkenalan....wahh lawa tarikh annyversary...part nak kurus tu sama lah kita mana mau nya makin bagai di pam2 menghasilkan body seperti ferry lg ada lah sy ni ..done follow ur blog jemput singgah blog sy yerr...

    ReplyDelete
  13. ALHAMDULILAHHH.. heyyy, happy anniversary. sorry terlambat ye.. semoga terus bahagia.

    ReplyDelete
  14. hepi anebersari kak..moga kekal bahagia till jannah..aamiin

    ReplyDelete
  15. happy anniversary!semoga berkasih sayang hingga ke syurga.
    mak..pm rahsia awet muda ^_^

    ReplyDelete
  16. Happy anniversary kak hainom & pak king. Semoga kekal bahagia sampai syurga, semoga sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah...

    Da tiup belon, da pakai costume cinderella ke?🤭🤭
    Sama la kita ye..
    Berbunga2 hati bulan november.
    Pak king bg hadiah apa tu, mesti bestnyer.. Hihi..

    ReplyDelete
  17. Happy Anniversary, Hainom and Pak King! Wah...sampai berpantun..eh! Itu bukan pantun, apa ya? Puisi? Seloka? Gurindam? Whatever.... semoga bahagia forever!

    ReplyDelete
  18. Pandai berpuisi bagai kak nom rupanya. Terasa sweet sweet 18 pulak bila baca. Make sure pak king baca juga tau. 23 years and more to count kak ❤.

    ReplyDelete
  19. Yang penting awet muda dan sihat selalu ;)

    ReplyDelete
  20. Dasyat betul romantik sekali coretan buat arjuna. Camni gaya potong kaki patut la pak jilap syg.. Annivesary ke 23 dah ka. Awat mak kelihatan sebaya saya sahaja. Sy ke yg nmpk tua.. Atau Mak jilap yg nmpk muda hahahaha

    ReplyDelete
  21. Pak king lah Arjuna hati selama 23 Tahun ye nom..😍

    ReplyDelete
  22. Happy family. Nampak jelas wajah kebahagiaan tu..

    ReplyDelete
  23. sEJAK BUMI BERPUTAR LAJU, SEJAK NOVEMBER KETEMU LAGI,

    kak hainom semakin berpuitis

    ReplyDelete
  24. sekejap nk masuk tahun baru dh.. cepat betul masa bejalan skrg ni.. apa pun smoga bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete