Tukar angin

Salam Khamis

Kejadian hujung minggu lepas. Sesekali nak jugak tukar angin, asyik pusing taman je kan, mehlah kita pusing tasik pulak..... 



Pusing tasik dengan cik abang yang tak berapa nak sado ni hihi..... Dah ada cik abang tak laku dah geng taman hihi


Suasana pun tentulah berbeza..... bukan orang je ramai, burung merpati pun banyak nak menumpang meriah



Kenapa bunga ni orang bagi nama Janda Kaya eh? Sebab janda kaya suka bunga inikah.... atau bunga ini selalu ditanam oleh janda kayakah? Haih...... Jenuhlah mak memikirkan sebabnya sepanjang berjalan tu hahahhahaa...... tak de keje!



Lepas tu ajak Pak King sarapan, tapi sambal kicap dia kurang power... Eh sapa cakap mak diet? Asal jumpa makanan je terus lupa diet! Lain kalilah diet wei

Comments

  1. haha..klakar la akak ni..g mikir sbb nama bunga tu naper? Cik nor langsung tak thu nama bunga tu. haha.. Mkan sedap nampak..hihi

    ReplyDelete
  2. Bunga janda kaya.. First time dgr. .

    ReplyDelete
  3. Lake valley tu tempat aku main masak2 je dulu, haha. Kitorang singgah sana bagi makan ikan2 kat tasik tu.
    Bunga janda kaya ek, aku pun tak pernah dengo nama tu, tapi bunga tu biasa aku tengok, cuma tak terpikio plak nak menanyakan namanya.
    Mee hoon sup mmg kalo tak sedap sambal kicapnya jadi tak piao lah, sambal kicap dia kena menyengat, ada pedas, manis, masam cukup lengkap baru layannn

    ReplyDelete
  4. best tu kak nom jogging kt area taman pagi2 tuh... cuaca pun nyaman je...

    tulah dana pun pelik napa nama bunga tu janda kaya, adakah sbb nampak mcm kaya tp tidak jugak... bestnya nengok mehun soto tu kak nom

    ReplyDelete
  5. bestlah tu joging dengan abg tak berapa sado sampai tak ajak geng setaman heheh..sesekali kan kak

    ehhh tak tahu pulak nama bunga tu janda kaya.heheh pernah tengok bunga tu tapi tak tahu namanya

    ReplyDelete
  6. Nama bunga janda kaya tu dongengnya banyak ditanam oleh seorang janda kaya. Orang kampung tak tau nama bunga tu jadi disebut aje bunga janda kaya.

    ReplyDelete
  7. Makin keluarlah peluh ye nom, lepas joging pekena mee sup, Minta cili padi nom.. biar makin rembas peluh kat mulut pulak 🤣😂

    ReplyDelete
  8. betul2 xde keja nom ni tau fikirkan janda kaya tu...tengoklah bunganya tu kan meriah...kaya dgn bunga kan.
    Oklah mee sup tu...mknn sehat juga kan.Sedap sangat dengan sambal kicap yg diperahkn limau kasturi.

    ReplyDelete
  9. Sokmo tunjuk makanan sedap2

    ReplyDelete
  10. Untunglah jogging berdua-duan dengan Pak King hehehee...
    Hahahaa... diet pantang jumpa kekdahnya ni

    ReplyDelete
  11. Hahaha....kenapa la orang suka bg nama janda...ada janda kaya...ada pokok janda merana...

    ReplyDelete
  12. salam sedulor..
    waras yor ..
    suwi orak mampir ..
    anak mu seng blajar nang kangar wes praktikal opo urong.
    anak ku seng neng UPSI wes praktikal ...
    ono kaber apik seng nyong arep kongsi ..
    nyong wes oleh putu ..
    baru 6 dino lps..

    ReplyDelete
  13. lepas hilang kalori, harus ganti balik kan kak..hahaa

    ReplyDelete
  14. Syokla dpt jalan, dating n tukar angin dgn boyfriend. . Haha. . Amboi. . Kalah remaja..

    ReplyDelete
  15. Cantik pula lake valley ni

    ReplyDelete
  16. Seronok ada tempat damai begini untuk jogging

    ReplyDelete
  17. Amboi kemain pikir..buah hati kt sebelah fikir ke pokok janda kaya plak dia. hahaha

    ReplyDelete
  18. Seriuslah kak nama bunga tu janda kaya.. tergelak Sha baca.. memang nampak tu je.. 🤣🤣

    ReplyDelete
  19. Nonton Bola Online Streaming Bola Live Yalla Shoot TV Malam Hari Ini Cara Nonton Bola Online Live Gratis. Nobar Streaming Bola Live Siaran Langsung Sepak Bola Yalla Shoot TV Kualitas HD

    #bola #streaming #live #yalla #shoot #liga #hari #yalla shoot #malam #malam hari #shoot tv #bola live #bola online #streaming bola #online #streaming bola live #yalla shoot tv #live

    www.NOBARTV.top

    www.NOBARTV.top

    www.NOBARTV.top



    Nonton Bola Online Streaming Bola Live Yalla Shoot TV Malam Hari Ini Cara Nonton Bola Online Live Gratis. Nobar Streaming Bola Live Siaran Langsung Sepak Bola Yalla Shoot TV Kualitas HD

    #bola #streaming #live #yalla #shoot #liga #hari #yalla shoot #malam #malam hari #shoot tv #bola live #bola online #streaming bola #online #streaming bola live #yalla shoot tv #live

    www.Lihatbola.live
    www.Lihatbola.live
    www.Lihatbola.live



    Nonton Film Streaming Movie Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Bioskop Cinema 21 Box Office Subtitle Indonesia Gratis Online Download - Layarkaca21 Box Office Cinema21 Bioskop Terlengkap Terbaru

    www.Layarkaca21indo.com
    www.Layarkaca21indo.com
    www.Layarkaca21indo.com



    Nonton Film Streaming Movie INDOXXI Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Bioskop Cinema 21 Box Office Subtitle Indonesia dan English Gratis Online Download - INDOXXI Box Office Cinema21 Bioskop Terlengkap Terbaru.

    Bioskopkeren, Nonton Movie 21, Dunia21, Lk21, Jurangan21, Nonton Film21, Indoxxi, Nonton streaming, Nonton Drakor

    www.Bioskopgaul.com
    www.Bioskopgaul.com
    www.Bioskopgaul.com

    ReplyDelete

Post a comment

Popular posts