Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 15 April 2013

Double Sensation....

Memenuhi permintaan anak-anak,  malam Sabtu yang lepas.....

Tak tau bila keluarnya Pizza ni tapi kitaorang baru TRY! hehe.......  OKje bukanlah penggemar PIZZA pun tapi bolehlahhhhhh.........., makan apa saje........


Nipis...... cheezy dan bersosej disekelilingnya.......




Mintak bukan main lagi, makan tak seberapa, yang lebihnya mak pak dia........hehe.....
Nasib SEDAP!.....


21 comments:

  1. Belum pernah cuba ni Kak..'jarang masuk pizza.. budak tumpis tu lebih suka KFC...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama ngan Baba kena ikut selera tumpuslah gamaknyakan Atie hehe..

      Delete
  2. Bestnya!kami pun suka pizza kecuali anak yg sulung ja mmg tak brapa suka pizza

    ReplyDelete
  3. sedapnya pizza... sama la anak2 pun, minta beria last2 kita juga tukang habiskan... cuma Irfan jer yg suka makan pizza

    ReplyDelete
  4. Nampak sedap...tp sayang nye cik tak bape suke makan pizza...huhuhu

    ReplyDelete
  5. vavava..pinjam ayat kak izan mama mia..he3..ekceli belum try lg pizza yg baru ni..dulu2 sebelum ade dominos pizza,kami suka makan pizza hut..tapi semenjak dominos dah ade ni..mmg ke sane je la..

    ReplyDelete
  6. ritu masa ktorang beli takde lagi rasanya flavour nie

    ReplyDelete
  7. Dalam gambar...bila tengok memang menggetar tekak! Terasa lapar la pulok hehe

    ReplyDelete
  8. wah sedapnya.fovurite ank ni.hihi..

    ReplyDelete
  9. semlm deqla mkn pizza gak... beli kat pasa mlm...kohkohkohkoh.....

    ReplyDelete
  10. Macam sedap pula pizza ni tapi tetap feveret pizza tuna...

    ReplyDelete
  11. pizza kena makan panas2, baru sedap

    ReplyDelete
  12. Kita suka makan yang nipis macam ni..selalunya order from canadian pizza..very crispy...nanti Okje try ya..guarantee sedap punya...

    ReplyDelete
  13. aik..camana terlepas komen entry ini ?..ehe.. wah pizza...

    ReplyDelete
  14. Hamboi sedapnye..tp sy x suka pizza

    ReplyDelete
  15. ahhhh... dah berkurun ni tak jumpa pizza....

    ReplyDelete
  16. Kat Pizza hut ke ni? nmpk sedap gak ni...PC semua pizza sedap belake....hehe:)

    ReplyDelete