Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 8 April 2013

TQ Umialya....

Akhirnya cenderahati tu telah sampai ke tangan OKje dengan selamatnya  Umialya ......

Sebenarnya hari Sabtu lagi dah sampai, cuma peram kasi masam dulu haha....
TERIMA KASIH banyak-banyak yeh........ Sangat terharu sebab, walaupun OKje tak rajin masuk segmen bagai tu, tapi sangat bersyukur kerana Allah bagi rezeki ikut lain pulak.

Jom tengok apa yang OKje dapat bila menjadi TOP 5 Commentor dalam blog Umialya .....


Fridge magnet ni dah tentu selamat ditempek dekat pintu Fridge tu...hehe
Lama dah tak de koleksi Brooch sejak dah tak pakai
tudung bawal ni... Lepas ni WAJIB pakai kalau pergi kenduri kawen ...
 Semoga  PERSAHABATAN ALAM MAYA ini terus kekal ye Umialya......

31 comments:

  1. Alhamdulillah dah sampai..

    akakpn ucapkan tima kasih gak pd okjer sbb rajin tinggalkan jejak di laman akak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama UA....
      Murah rezeki UA....sudi memberi souvenir kat okje dan member lain....

      Delete
  2. tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
    tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
    tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
    meh share dgn cik :P

    ReplyDelete
  3. Tahniah okje... best dpt FM yg cantek tu ;-)

    ReplyDelete
  4. Seronok berblog.. dpt menambah2 kenalan kan?.
    Tahniah dpt present.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul MM....nilai disebalik tu yg tidak ternilai.....

      Delete
  5. thniah ye akak..bergaya sakn la nnti ye

    ReplyDelete
  6. tahniah...rajin pengomen sunnguh dia..hihihi..kan dah dapat habuan... ehe...cantik fm tuu.... kerongsang tu pakai laa ambil berkat.... blog kakak umialya kita tu cpu rajin lekat,..mana dok tau...berkat pakai kerongsang tuu berlumba cpu lekat kat cni juga..hihihi... tahniah tuk keduanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..
      Yelahkan izan jeles wa beb...camne blog dia Cpuv asyik melekat tak abih abih
      Harap harapnyalah lepas ni...

      Delete
  7. Dua dua pown chantek...suka....kwn rietta pkai gak keronsong ngn tudung tu...dorg ltak kt bahu...

    ReplyDelete
  8. congratsssss....
    cantik nye FM & brooch tu...

    ReplyDelete
  9. Congrates OKje...murah rezeki..and cantik the brooch..

    ReplyDelete
  10. tahniah Okje... cantik brooch tu :)

    ReplyDelete
  11. tahniah! banyak dah koleksi hadiah jadi pemblog...kalau rajin dan tekun dapat hasilnya..

    ReplyDelete
  12. korongsang tu...boleh juga dipakai kalau guna tudung segera sekarang...aq pun dah lama tak bertudung bawal...bagi kat anak-anak dara aq tu melaram tudung bawal beraneka warna tu pulak...

    ReplyDelete
  13. mmg best la dpt hadiah dari blogger...tahniah...

    ReplyDelete
  14. congrats okje... :) dpt Fm dgn brooch lagi.. Kelassssss :)

    ReplyDelete
  15. best ok. dua2 pun cantik. tengok Brooch tetiba rasa mcm dah lama tak pakai Brooch gitu masa pakai tudung bawal.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakai tudung awning ni pun boleh pakai brooch tu kan Nik...tp kena tunggu keje kawen le...

      Delete
  16. Wah tahniah tahniah... yg pasti Fm tu memang hadiah terbaik, confirm sokmo2 tengok, abis dah sokmo2 bukak pintu fridge tu kan... :)

    ReplyDelete
  17. TAhniah2!bestnye dapat hadiah kan...:)

    ReplyDelete