Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 8 May 2013

MIL suka ni!....

Tengah merebus jagung ......
Kalau dah rebus jagung takkan nak buat 'bingka' jagung pulakkan..... walaupun boleh jadi jugak! hehe......  Hajat di hati nak buat BUBUR JAGUNG.

MIL suka ni!

Walaupun hantu, tapi bila sesekali menjelma jadi manusia, berperikemanusiaan jugaklah haha.....
Dah siap pun......

Jom...... sruttt....srutttttt...... ( hirup tu maksud dia......hehe )

  


36 comments:

  1. mgkn itu salah sbb naper dorg suka bertandang ke rumah OKje, makan minum terjaga w/pun "menantu hang tuah"

    ReplyDelete
  2. Ini cucu cicit pun suka ni...

    ReplyDelete
  3. rajin menantu hantu ni buat bubur jagung utk MIL yer..mesti anak MIL tu lagi bertambah sayang...haha

    ReplyDelete
  4. sedapnya bubur jagung!!

    ReplyDelete
  5. aduhai.. feveret ni..
    dah la lunch pn blum lgi ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  6. sedapnyaaa.. bak sini sikittt! suka gak bubuq jagung! heee..

    ReplyDelete
  7. acik suka bubur jagung..anak2 pulak suka kalau campur ngan durian

    ReplyDelete
  8. Sedapnya Kak..
    hihi..bagus bah Akak ni..sapa cakap menantu hantu? baik hati lah tu sanggup juga masak makanan kesukaan MIL..:)

    ReplyDelete
  9. sedapnya ... bubur jagung suka letak sagu...

    ReplyDelete
  10. dah lama tak makan bubur jagung ni..

    ReplyDelete
  11. Dah kakak kata MIL tu sayang benar dgn dinda sebab itu dia betah.
    Hati serba-salah tapi layanan tip-top - insya-allah besar ganjaran tu dinda..
    Suka kakak baca N3 ini - kembang hati sebab dinda ini tulisan aje pot-pet hati kalah sotong lembutnya hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanda, bila dinda renung wajah mereka berdua...dtg sayu dihati dinda....kesian, cuma apa yg dinda harapkan janganlah dia mintak tolong bersiram ke .....massage ke....hantar buang air ke, tu yg dinda malas tu.....huhu....
      Tapikan dinda tak selalu hati dinda jadi sotong ada kalanya keras jugak macam batu! Hehe

      Delete
  12. Enaknya petang2 ni pekena bubur jagung...Dapat pula bersama air tembikai, fuh! marvelous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mesti dia buat entri pasal tembikai ni hehe..

      Delete
  13. Sedapnya! Saya pun suka bubur jagung

    ReplyDelete
  14. menantu kesayangan ni..
    sedapnyaaa

    ReplyDelete
  15. wah...mana ada istilah menantu hantu,... ish...menantu terbaik ni,..kalau tidak masakan ramai2 anak,..rumah sis juga jadi pilihan... kita bukan semua sempurna,...walau malas nak bab picit memicit tapi sis rajin masak... kankan kan... izan lak yg tak rajin masak..kikiikiki.... sedap tgk bubur jagung tu,..cam biasa nak tanya,..ada lagi tak ?..bak mai semangkuk dua... hihihi...

    ReplyDelete
  16. baru je makan jagung rebus..sdapnyaaa..

    cantik blog akak..lma x singgah sini

    ReplyDelete
  17. Dalam tngh jauh dr rumah ni tngok bubur jagung ni terngat mkn kt umah jer

    ReplyDelete
  18. rajinnyeeeee....mujur dah jadi menantu orang hehe

    ReplyDelete
  19. hehehe , wah makan besar tapi satu2nya bubur yang CP suka , bubur gandum je , laen jenis bubur , tak berapa bole layan .

    ReplyDelete
  20. Biasanya mcm tuh kan hati kita nie kan..dlm pada keras ngan tensi2 namun ade kalanya tersentuh gak melihatkan mrk yg tua tuh..rsnya cuma kita tak suka akan komitmen utk menjaga..kalau sekali sekali mesti sanggup ngan bangganya..pun begitu syabas okje, berjaya lawan syaitan, balancekan between hantu &manusia..:)

    ReplyDelete
  21. pergghh terbaekkk..
    mana ada hantu bertukar jadi manusia knn.. tp OKje saja yg boleh buat..
    hehehhee (jgn marah gurau je) ;)

    ReplyDelete
  22. Hebatlah OKje, tak leh lagi nak tiru ni, lum pro masak memasak ni... lagi pun jarang betul PIL datang ke rumah, nak kira jari sebelah tangan pun tak abis... ye lah, sapa mau datang ke tempat jin bertendang ni... hahaha

    ReplyDelete
  23. wahhhh baiknye menantu.... hihihi.... nmpk sedap... i likee...

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah..menantu yang bagus ni..walaupun..he..he.. kipedup k

    ReplyDelete
  25. hantu-hantu tahu kegemaran mil die.. sabo je lah Okje.. menantu yg bagus ni..:)

    ReplyDelete
  26. masih tercari-cari apa kes yang melanda....semalam cuma dapat baca melalui talipon bimbit je...tak dapat nak buat komen...

    ReplyDelete
  27. ehhh...ehhh...same lah MIL sis dgn cik ne...suke222222222 banyak2 suke...kehkehkehhh

    ReplyDelete
  28. sedap la bubur jagung. esok nak cari :)
    kita xde MIL lagi. camne ni?? hehehe

    ReplyDelete