Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 30 May 2013

Posing depan Restoren ajelah Dik!

Anak Pak Rahmankan kerja........
Memanglah ditinggalkan duit untuk kami anak beranak berjimba sakan....... tapi patut-patutlahkannnnn........ hehe...

Kenalah dibudgetkan duit tu betul-betul!.....
Jangan haraplah nak mintak benda yang bukan-bukan dengan 'Pemangku BANKER' ni........
Harus diREJECT mentah-mentah ......hehe.....

Si TLBD mengajak makan kat JOHNNY lagi semalam...........Hish! Bukan kita baru makan ke Dik hari tu!.....Tak jemu-jemulah budak ni.....

Untuk semalam....... NO! ( Sesekali kena jugak reject kemahuannya..... bukannya tak sayang, tapi sebagai salah satu cara nak mendidik nafsu! Yelah sangat tu hehe..... )

Posing depan Restoren ajelah Dik.... hehe




31 comments:

  1. Hehehe..kesian tgk muka TLDB cam cuak jer gitu..takleh takleh makan kat situ..kena posing lak lagi..hehe...ini banker mmg strict nampaknyer..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak strict tak makan saman UA Hehe

      Delete
  2. lin mmg suka mkn kt johnnys nie..adusss..teringin dh nie..

    ReplyDelete
  3. kesian dia nk mkn lagi..layankan je la...hihihi...

    ReplyDelete
  4. Ha... kan dah kena cebik dengan adik.

    ReplyDelete
  5. alahai ciannya dia kak...huhu

    ReplyDelete
  6. alahaiii...cian dia... bawak jer la OKje... nanti kempunan pulak anak sedara Farah ni...ekekekeke...ker nak tunggu aunty bawak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari tu pun baru pergi Farah..... Hehe
      Tunggu anak Pak Rahman le.....

      Delete
  7. hehehe..ala.la dik.. Mama masak lagi sedap tau..hihi..
    erm! setuju jgk kak.. tak boleh nak ikutkan sgt kan..sesekali kena reject juga..huhu:)

    ReplyDelete
  8. Suka Johnny..bukan aje si TLBD tau Okje..kita pun suka..hari-hari pun ok..he..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurang minyakkkk....... Kesihatan hehe

      Delete
  9. Mkn bau jer dek ... Mcm crite p ramlee tu

    ReplyDelete
  10. dia jebik cam ibu dia jer kkikiik... haih...mmg xelok makan kat luar sll nak oii...

    ReplyDelete
  11. alorrrrrr comeynya, agak2nya TLBD ikut peel sapa ye? omaknya kot!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.......part suka makan luar tu mmg confirm meniru omak eh..... Hehe

      Delete
  12. Kalau dah suka mesti tak jemu2 kan hihi

    ReplyDelete
  13. bukan main panjang lagi muncung tu... hihihi, betul dah tu... kena juga saya NO sekali sekala :)

    ReplyDelete
  14. Cian nye TLBD...kemain muncung lagik mulut nye eaaaaa...hahahha

    ReplyDelete
  15. dah besar macam ni boleh pujuk posing depan kedai ye... bagus juga makan pujuk.. saya berdoa sangat naim akan makan pujuk macam ni semakin besar nanti... sekarang ni, haru betul, semua nak...

    okje, banyak ke duit anak pak rahman bagi tu??? sonok tu......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe......sebab tak berapa nak banyaklah tak boleh nk enjoy makan tu AN.....hehe tunggu banker jelah kalau nk makan gitu.....

      Delete
  16. alolo..sian jenengok muka kamu dik..

    *akak sebiji mana nk cukup.. hihi

    ReplyDelete
  17. Sian dia. Suka juga makan kat johnny.

    ReplyDelete
  18. x penah lg makan kt sini...sian..mampu bergambar je la..

    ReplyDelete
  19. Panjang tul muncung tu... tapi tak jalan yek.. hahaha

    ReplyDelete
  20. kesian pulok tgk muke TLBD cam gitu...hampa sungguh lah tu...next month pulak ye dik;)

    ReplyDelete
  21. hahhahaa kesian adik..
    betul tu OKje, sesekali kita kena ajar sket anak2 supaya tak ikut kan sangat kemahuan depa, bukan kejam tapi pengajaran ;)

    ReplyDelete