Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 6 August 2013

Salam EIDUL FITRI

Salam 28 Ramadhan......

Ramadhan dah semakin hampir meninggalkan kitakan.....
Moga ganjaran yang ditawarkan, telah berjaya kita rebut sebanyak-banyaknya..... Insyaallah.....

Korang bila balik kampung?
OKje, insyaallah hari ni.  Kain baju, kuih raya, dah pun siap packing semalam lagi.......
Harap-harap tak jammedlah hari ni....

Dikesempatan ini, OKje nak mengucapkan Selamat Hari Raya Eidul Fitri dan Maaf Zahir Batin buat SAHABAT ALAMAYA yang dikasihi..... Nak merekacipta kad.....  memanglah tak retikan.......hehe cilok orang punya ajelah ......hoho
credit pic gaptekupdate
Sorry tau....... mana tau ada hati yang terluka dengan kata-kata over OKje ni hehe........
Yelah...... bila kita tengah syok menulis, kadang tu kita tak perasan....... walaupun kita rasa kita ni bergurau je, tapi disalah erti oleh orang yang membacanya  Sorry sekali lagi yeh!

Hajat dihati nak sangat blogwalking...... tapi pepaham je le mak punya HP mana ada tenet...... Nak kena BAIKKK punya bodek Laling ni, mintak dia beli broadband tenet untuk seminggu......

** TQ Rietta Jose yang bagi Kad Raya untuk OKje.......

32 comments:

  1. Salam Aidlfitri buat OKje sekeluarga, samalah ngan UA, ampun maaf dipinta jika terguris hari dek komen UA yang kekadang tu TERUK bangat.

    Laser melaser ni cam mainan jer jika komen kat sini, ntah le, mungkin terasa DEKAT dihati kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. adossssssssssss silap lagi
      ** terguris hati

      Delete
  2. huhu terusik jiwa dengan msg2 OKje..
    apa2 pn ampun maaf dipinta.. kalau ada salah silap Zaza harap OKje maafkan yer ;)

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
    TAKE CARE ;)

    ReplyDelete
  3. maaf zahir batin, minal 'aideen wal-faezin, kullu 'Amin wa antum bi Khair..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya... maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya dari mama juga....
    maaf kalau ada yang menguris hati ketika kita membalas komen... :)

    ReplyDelete
  6. Kite pun nak mintak maaf tau kalau ada salah silap. Jgn simpan dalam hati ye. Hari ni kite keje lagi. Esok baru start cuti.

    Selamat hari raya ok je. Moga ceria selalu.

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya buat kak okje sekeluarga.. mohon maaf juga ye kalo deqla pun ada terkasar bahasa di mana2.. huhu.. maaf zahir batin.. 0-0 ye. ;)

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya Ok je....minta maaf zahir batin jika ada tersalah tulis dan terbaca..... :D
    Semoga selamat sampai ke kampung.......

    ReplyDelete
  9. Selamat hari raya Okje.. Maaf segala salah dan silap ya.. :)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya juga heee 0-0 ek ;p

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya Aidilfitri dari saya dan keluarga. Maaf Zahir batin

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya okjer...minal ainil wal faizin

    ReplyDelete
  13. salam hainom ..
    Selamat Hari Raya ..
    berhati dijalan raya ketika balik kpg tu ..
    munjung apo utk wong tuo neng kampong ..
    apapun
    lopot ku seng okeh okeh dingapuro

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Raya Aidilfitri OKje...Maaf atas segala dosa dan khilaf sekiranya ada pada OKje... Sorry tau lama tak datang...Agak kebusy-an melanda sedikit...

    ReplyDelete
  15. salam aidilfitri OKje sekeluarga, maaf zahir batin :)

    ReplyDelete
  16. selamat hari raya buat okje sefamily..mintak maafyer kalau ade terkasar kata..
    balik kg? hmmm ..biler yer...:)

    ReplyDelete
  17. Salam Aidil fitri Okje...and sama-samalah kita bermaafan ya, mana tau ada terguris kat mana-mana...and happy holiday too..

    ReplyDelete
  18. Selamat hari raya..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  19. Selamat hari raya laling!maaf zahir dan batin yer...mane tahu kot ade terasa sepanjang kite berkenalan di alam maya ini....hihi...maaf banyok deh;)

    ReplyDelete
  20. Selamat hari raya juga utk okje.maaf zahir batin.moga selamat perjalanan blk kg ye dan selamat blk ke kl smula

    ReplyDelete
  21. selamat hari raya OKje..:)..maaf zahir dan batin..:)

    ReplyDelete
  22. hehe, selamat hari raya kak okje >.<

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum....
    Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)

    ReplyDelete
  24. Selamat Hari Raya, moga selamat pergi balik kampung tu.. Makan nanti tu hingat sikit kang lepas seminggu tak muat baju raya tu.. hahaha

    ReplyDelete
  25. selamat hari raya ya hainom...

    ReplyDelete