Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 3 September 2013

18sx ke?

Jumpa kucing ni kat Taman Reakreasi hari tu.....
Sebelum tu, gambar ni kira dalam kategori 18sx ke? Tak kan....... alah kucing je pun! hehe....

Nak gelak pun ada bila tengok gelagat anak kucing ni. Dah namanya budak! hehe....

 
Tak kiralah budak kucing ke, budak manusia ke, kalau dah haus, dia tetap nak jugak! Pandai pulak tu mencari! Tak mengingat emak dia tengah nak bersantai ke tidak .......  

Pandai-pandailah ko nak!.....hehe
Tengoklah tu omak dia macam malas nak layan je...... hehe  





27 comments:

  1. comelnya gelagat 2 branak nie..hiii kucing pun mcm manusia gak okje..'kucing kecik' kat umah nie mak tengah syok2 dibuai mimpi tetiba berbunyi2 mintak ditarik bgsusu hah, mak pun kengkadang bg susu dlmsedar taksedar jer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula mula ingat kucing betul UA...bila baca sekali lagi baru faham hehe.... so berposing sakanlah yeh hehe....sama le UA, macam anak serupa kucing kat rumah ni masa kekecik dedulu hehe

      Delete
  2. alahai muka btl2 malas mak dia tu..haha

    ReplyDelete
  3. hhahahahhaha

    anak : emak, nak menetek
    emak : hurmm netek lah nak..

    wakakakakakaka comel ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi siap bagi dialog lagi nampak!...

      Delete
  4. ehh comelnye kucing.. ibu kucing tu pelik la tgk akak dok snap gmbr dia jek.. mcm jakon katanya..hahahhaa... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.....sekarang benda lain macam sikit je dah kena snap, boleh jadi bahan entri Deqla....hehe
      Jakun pun jakunlah...

      Delete
  5. 'gelagat' kucing, memang selalu nampak comel.

    ReplyDelete
  6. hahaha..tengok anak kucing tu.teringat kat Afif..kat mana2 pun dia selakk jer kalau dah nak..:)

    ReplyDelete
  7. tutup mataaaaaaaaaaaa... hahaha

    ReplyDelete
  8. hehe.. dah klu emak2 bila anak mintak kita bagi je..hehe..
    kasih ibu kucing tu kak:)

    ReplyDelete
  9. Oh...bukan muhrim nih! Kena tutup mata sambil menaip komen...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tutup...tutup... jangan curi tengok nanti ketumbit!.....

      Delete
  10. ok je..mak tu pun..bagi la anak minum kenyang2 dulu baru le bersantai kan he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak kenyang baru lepas makan tu AE... OKje tengok ada org bagi makan

      Delete
  11. muka maknya mmg tak bley blah..comel je gaya dua beranak ni

    ReplyDelete
  12. Tajuk entry suspense..manalah tahu Blog ni dah tukar Blog 18sx..he..he. Nway so cute..and mak dia muka boring...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boring le...anak asyik nak bergantung je hehe

      Delete
  13. rumah ada 3 ekor anak kucing, suka tgk bila diorg berebut nak hisap susu.. hahaha..

    ReplyDelete
  14. haha...sempat lagi okje snap gambar ni ye...

    ReplyDelete
  15. nampak mengantuk je si ibu kucing tu hehe..

    ReplyDelete
  16. Hehehe mak dia muka tak heran dah, dah selalu sangat kot anak dia buat gitu kan (dari pengalaman sendiri hehe)

    ReplyDelete
  17. tiba2 teringatkan Dak Alya yang sedang tidur tu..

    ReplyDelete
  18. Comei nyeeeeee...mak kucing memang suke buat muke blur..hahah

    ReplyDelete