Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 4 December 2013

NIKMAT

Salam Rabu......

Semalam memang tak dapat nak berblogwalking......
Pukul 11 OKje dah keluar pergi Nilai 3. Tukar baju jeaans Angry Bird. Atenya beli hari tu terkecik size! Nasib dapat tukar walaupun dah lebih seminggu belinya. Lepas tu, pusing pusing cuci mata tengok tudung sampai le pukul 3 lebih, terus berdezup pulak ke LCCT Sepang, ambik Arjuna .....

Ohhhh..... teruk yeh LCCT tu, penuh sesak dengan manusia! Tak de tempat duduk untuk menunggu langsung! Kejang betis Mama Zir yang gemuk ni hehe..... OKje memang jarang pergi LCCT ni, maklum le, naik kapal terbang pun tak pernah hehe....

Balik tu Arjuna terus ajak makan kat Bangi. Restoran MOHD CHAN ABDULLAH. Mak sukalah, sebab dapat makan DIM SUM! Ohhhh memang lazattun le.... ( Mana awak pergi yeh? Lama tak nampak? )
Makan besar le semalam, kalau dibandingkan makan Tom Yam kat gerai area taman, tiga beranak hari tu....... 'Besarnya' sebab malam tadi, ambik ikan Siakap, hari tu budgettttt...... ambik ikan Kembung je, seekor pulak tu, berebut tiga beranak....hehe...

Walaupun harga makan malam tadi lebih mahal, tapi NIKMAT MAKANnya tetap lebih BEST makan kat gerai Tom Yam yang baru RM27 henggit je harganya!.......

Tapi, bab dapat ni lagi NIKMAT haha..... Abang ni susah susah jer....( ececeh......)


Emmmm..... macam nak suruh mandi MINYAK WANGI jer gamaknya.... hehe....
Tapi I LOIKE sesangat....... TQ Papa Zir.......

65 comments:

  1. Beli minyak wangi banyak2...mesti ada sebabnye tu, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe....cakap beralas nampakkkk.....

      Delete
  2. Wah..dah balik suami tercinta.. alhamdulillah.. lega hari OKje bila suami dah ada di sisi kan?

    Ditambah dapat hadiah dan belanja sedap tu...ai.. tak ingat dah...makin panjang leher nampaknya..haa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat panjang je leher mama zir ni AN ni....siap berpintal pintal lagi hehe

      Delete
  3. ehemmm...ehemm...beli minyak wangi banyak2 mesti ade makna yang tersirat tu...kene pakai mandi minyak wangi ne...nt bau zirafah plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan mareeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Delete
    2. Faham ....faham....... maklum le zirafah kan duk hutan hehe....
      Tak mare....geremmmmm je hehe....

      Delete
    3. hahahhahahaaa.....hutan hujan tropikanaaaa twistterrrrrr.... :P

      Delete
  4. sukaaa leww tu dapt minyak wangi Kak..bestntya..nak jugakk...haha...
    LCCT mmg sesak kak.. pelbagai manusia ada...hehe

    ReplyDelete
  5. taknak yer minyak wangi tuh..bab sinilah mesti bestkan..
    p/s-tak nyempat blogwalkin sgt lately...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila ada org mintak UA.... dan dan tu nak pakai semua hehe.....

      Delete
  6. wah pas ni kalau bau zirafah lagi tak tau laa..berderet bg minyak wngi tuu...hahhahahaah

    ReplyDelete
  7. vahhhhhhhhhhhhhhh set dior tu.beshhhnyaaaa~ hehehe

    ReplyDelete
  8. intan suka juga minyak wangi!harummmmm

    ReplyDelete
  9. kak anom..intan reply siini ya..akak tanya bayaranmekap? nak mekap sapa ya kak? pengantin ya? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama yeh intan mekap pengantin dan mekap saja saja....gi dinner ke...

      Delete
    2. Ewah..berminat nampak. Haaa.. saya pun macam minat juga.. bukan ada alat mekap pun..sesaja nak gi mekap.. haa.. boleh gitu pulak

      Delete
    3. Yelah AN...saja saja nak menggedix hehe....nak bermekap tuk suamiiii... kannnnn AN hehe

      Delete
  10. wangi la lepas ni okje kita...emmm harum baunya..

    ha ah kadang mkn tmpat mahal,tak adalah sedap sgt..hari tu mkn kedai seorang artis ni..nak cubalah..tak sedap mana pun.mahal adalah..lagi baik mkn kat blkg rumah knor ni ..murah dn sedap..sabar ajelah..udah rezekinya gitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah Knor.....tempat dan harga tak kisah....tp nikmat makan yg kita cari....kalu murah tp kurang sedap tk delah terasa menyesalnya...kan Knor

      Delete
  11. amboi syioknyer dia.. lazat lazat belaka nampaknyer entryni... yang tak lazatnyer tunggu kat lccttu jer...

    ReplyDelete
  12. Alorrrrrr.. jelesnyeeeeeee!
    nak minyak wangi jugak.. nak banyak camtuh jugak.
    hari Ahad haitu beli minyak wangi ketiak jer.. tu pon pilih sendiri. cuma cik abang tolong swep kedit kad jer. huhuhuhuhuhu. jeles!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti mahal minyak wangi ketiak tu sampai bayau pakai credit card Zura!

      Delete
  13. Saaaayang abang ye OKje...he he...

    ReplyDelete
  14. wahh miss DIOR lah..bestnya kan dapat cendeaty dr obesi :) nak jugakkk!
    bole pulun satu badan OKje hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alah bukan selalu dapat pun Roha...sesekali....

      Delete
  15. Wahh bestnya dapat minyak wangi..banyak pulak tu...

    ReplyDelete
  16. walla okje berwangi2an ajelah kojenyer yer.. jimat air pulak, x yah mandi, main sembur2 je minyak wangi dah harum baunnyer nanti hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal KA...nak jimatkan air....hehe

      Delete
  17. Kalau cam ginilah buah tangannya outstation selalu2 pon tak pe...ahahaa....

    ReplyDelete
  18. kalau dpt hadiah minyak wangi tu, biasanya ada maksud yang tersurat & tersirat, hanya Papa Zir jer yang memahami.. hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.....layan jelah maksud tersurat dan tersirat tu hehe......

      Delete
  19. waaaaaaa sekali bg 1 set yek.... i like2

    ReplyDelete
  20. wah wah...dapat buah tangan dari jauh tu..hehehe...

    ReplyDelete
  21. Ingatkan lebih nikmat dapat makan bersama suami tersayang, rupanya tidak juga. Ni mesti makan sambil menjeling manja kat Arjuna, rindu sesangatlah tu...

    Oh, OKje.... tetiba hati ni menggamit-gamit hendak ke shopping mall. Itu semuanya kesukaan dinda juga. Nasiblah dinda sebab terpaksa membeli sendiri dah suami tak ingin nak melayan sangat kemanjaan melampau si isteri ni... Eh, dah sembur ke belum ni? Sampai ke sini baunya Dolce Vita tu tau :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...time makan apa kira duk sebelah laki ke idak MD.....nikmat tu tetap pada makanan...tang lain ye....haha....
      Syoh ...syoh...gilah mall beli sebakul, pas tu simpan dlm bonet sebelum boleh show off hehe

      Delete
  22. amboiiii bestnyer smuanya free... perfume byknye.. hari ni pakai yg ni, esok yg tu plak eh..gilir2... hihi... mintak ser boleh.. ?? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of cozzz le yang....dah katanya byk minyak wangi...sure lah ganti ganti...hehe

      Delete
  23. dia suruh berwangian utk dia aje tuh.. hehe...

    ReplyDelete
  24. alahai sweetnye... yg ni lagi lazat ye...dpt hadiah perfume...hihi

    ReplyDelete
  25. sembur kat bilik tidur , bagi wangi banyak yer ... heheheeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut pengsan okje vee...bau wangi sangat....hehe

      Delete
  26. Pandai Papa Zir pilih souvenier ;) My mom pun dah hint2 kat I miyak wangi botol2 kecik ni sebab I mmg selalu belikan dia macam ni, senangkan banyak pilihan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh...patut pun nak miniture cenggini ....rupanya anak dia nk balik Malaysia..

      Delete
  27. Alololo, sayangnya papa zir dekat mama zir ni... kak okje, atenye bila nk balik kampung?

    ReplyDelete
  28. wah bestnya dpt hadiah anni... hehehe

    ReplyDelete
  29. As-salam OKje!!
    Lama tak jenguk sini hihi
    Sihat?

    Wah dior tuuuu :D
    Best nya! Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah Zana...okje pun lama gak tak ke sana....sihat zana...

      Delete
  30. My favorite perfume ada disitu...bestnya okje hari-hari tukar perfume...

    ReplyDelete
  31. wahhhh.... dapat CD dari abang sayang bestnyaaaaaaaa

    ReplyDelete
  32. Salam beb...

    Sy agak bz le...rindu le tu...baik mengaku...heehe
    alhamdulillah dpt juga tukar seluar tu kan,biasanya kalau lps seminggu,memang stgh pasaraya@kedai x bg tukar...

    Ermmmm...wangi sampai ke sini...baiknya papazir....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindulah sebab tu cari....hehe...
      tu mmg bizi betul tu gayanya....baju jean pun dia kata seluar....huhu...
      Adalah jampi serapah dia tu kasi lembut hati hehe...

      Delete
  33. Wahh bestnya dapat hadiah minyak wangi dior......sangat bermakna hadiah tu OKje....hehe

    ReplyDelete
  34. nasib boleh tukar.
    dh lama kan.
    bnyknya minyak wangi tu

    ReplyDelete
  35. makan tak nikmat takpe..hadiah tu kompem penuh nikmat..mandi minyak wangi pun takpe..janji wangi..:)

    ReplyDelete
  36. sembur sini lebih sikit boleh kais belog sana wangi

    ReplyDelete
  37. kemain panjang celoteh nya pasal makan hehe..
    skali tengok tu perfume yang boleh buat mandi kalau tak nak buat mandi, minum pun bolehhhh.. hehehe

    ReplyDelete