Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 2 April 2018

Weyh, bila korang nak belanja mak pulak ni?

Salam Isnin.....

Ada terliur korang??? hihihi..... Sorilah ye pagi pagi mak dah tayang Sizzling Steak..... 
Sizzling Mix Grill @ Orchid Bistro

Kisahnya hari Jumaat hari tu, mak membawang dengan jiran! hihihi... Biasalah, nak membawang mana boleh ramai ramai, bajet lari pulak kang tukang belanjanya hihi.... 


Jiran mak belanja makan dekat Orchid Bistro, katanya dapat bonus! Wahhhh...... kalau dapat bonus rugilahh pilih menu yang murah murah kan.... ( Memang tak guna punya kawan kalau macam ni hihihi......). Apa lagi!! Mak terus pilih yang paling mahallah kan..... Terus ambik Sizzling Mix Grill @ Rm 32 henggit youuuuu, include sekali air Apple Lemon. Alahhh, setakat RM32 henggi, apalah sangat  kalau banding bonus yang berbonus bonus tu kan.....hihihi

Memang puaslah makan, apa taknya macam macam ada! Daging, ayam, kambing, sosej, telur..... Sedap weyh! Tengoklah lengan memasing, tu diaaa..... setaraf dengan body builder perigkat kebangsaan dah tu hahaa....

Tukang belanjanya yang tengah tu..... 




Terima kasihlah beb berkongsi rezeki, ..... moga semakin berlipat lipat gandalah rezeki ko tu, nanti kalau dah berganda ganda tu, jangan lupa belanja lagi! Takkan kat Orchid Bistro lagi, hotellah pulak ek! haha....



Weyhhhh bila korang nak belanja mak pulak ni???






18 comments:

  1. Orchid bistro ada juga pernh tgk tp xpernh singgah lg.. Menarik nmpk sizzling steak

    ReplyDelete
  2. wah menariknya...blom sarapan lgi ni...

    ReplyDelete
  3. mujur tak pose hari ni kalau tak dah meleleh ailio kita ni mak tengok menu mak tu ..sedapppnya lah haiii.

    mai sini mak saya belanja ais kepal milo rm3 je kikiki

    ReplyDelete
  4. makin comeller okje sejak dah lama kita tak mai blogni... makin berseri2 gitu...
    bolehler nak belanjakan... jom datang sini kita belanja ok...

    ReplyDelete
  5. Untunglah ada org belanja,murah rezeki hainom...apatah lagi mknn mahal tu.

    ReplyDelete
  6. adoi !! nampak sedap tu sisssss.. lapar terus kite haa..

    ReplyDelete
  7. Ko bila nak belanja aku mak, haha.. Nasi goreng WB pun jadilah.
    Aku sizzling2x ni minat juga, sesekali bolehla, mahai juga tu kalo ber7 dah berapa kan, sizzling biasa2 jelah mampu.

    ReplyDelete
  8. Nampak yummy! lunch nanti macam terasa nak makan sizzling steak la jugak huhuhuhu...

    Alhamdulillah rezeki kawan-kawan dikongsi bersamakan HOKjer untunglah ramai yang sayang.

    ReplyDelete
  9. Time lunch ini ternampak posting akak.. Terus berdangdut perut Sha.. kikiki..

    ReplyDelete
  10. Untunglah ada orang belanja.
    Mudah2an murahlah rezekinya.

    ReplyDelete
  11. Wah.. Syoknya ada org belanja..
    Moga murah rezeki member yg belanja tu ye..

    ReplyDelete
  12. Untungnya ada orang belanja..

    ReplyDelete
  13. Untung lah ada org belanja nom..
    Jom nanti roger dgn den..
    Den belanjo yo..
    Patut lah den ado mimpi gi berbawang dgn hang 😉

    ReplyDelete
  14. Bestnya ada kengkawan belanje makan bawang. Eh,
    btw xpenah try mkn sizzling steak. Serius baru tau ni.

    ReplyDelete
  15. sungguh lama x belanja diri sendiri makan western.
    asyik jadik bibik ajer kat umah ni, Nom.
    lagipun, xde plak org nak belanja...
    nak raya ni, kena jaga bajet :) hu hu hu

    ReplyDelete
  16. mak..hepi birthday to both of us!!! lupa nak wish. haha

    ReplyDelete
  17. Nak makan beli sendiri laaa nampaknyer....
    Paling best ade org yang belanja

    ReplyDelete