Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 24 July 2012

Ala Kadar je BEB!.......

Yuuuhuuu...... OKje datang lagi dengan menu hari ke 4......  tak de yg istimewanya......   biasa-biasa aje....
Syukur, alhamdulilah masih lagi diberikan rezeki olehNya....

AYE MASOK KICAP faberet Tahi Lalat Bawah Dagu...... OKje pun suka jugak sebenarnya (orang Johor kot!) nak masak pun senang ...... he..he...

Lagi ....... SAMBAL TEMPE dengan IKAN BILIS (confirm orang Jawa ni...he..he.. )

SUP SAYUR dan JEMPUT-JEMPUT IKAN BILIS  

Dah hari ke 4 kita berpuasa kan.......  Perlahan-lahan Ramadhan meninggalkan kita....... Dah banyak ke agaknya amalan yang telah kita lakukan.......

'Diberikan kesempatan menikmati awal Ramadhan bukan jaminan kita masih dapat menikmati 1 Syawal............'





OKje teringat pesanan seorang ustaz , dia kata......
' Salah satu sebab mengapa kita liat beramal di malam hari adalah kerana kita banyak melakukan dosa di
  siang hari!'

Renung-renungkanlah.....


6 comments:

  1. Memang saja nak buat orang lapar.....he..he...

    ReplyDelete
  2. post lah guna post laju,
    boleh kite ramai2 jdi chef. hehe :P

    ReplyDelete
  3. Kalau post, confirm hancus sebab dh basi... he..he...he

    ReplyDelete
  4. tempe..feberet m3h..walaupun bkn org jawa..ehe

    ReplyDelete