Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 17 July 2012

Bila Hati Berkata-kata.....

Kenapa hati kita selalu berkata-kata ek......


OKje buat kesimpulan ada beberapa sebab KENAPA HATI KITA SELALU BERKATA-KATA :


1) Sebab tak de orang nak berbual dengan kita....
    Masa tu kita sorang-sorangkan..... apa lagi BERANGANlah he...he...   (OKje memang kuat berangan 
    masa kecik dulu le! cakap sorang-sorang..... sekarang menurun kat anak pompuan OKje masa diaorang 
    kecik-kecik...


2) Melahirkan rasa tak puas hati ! 
    Tak kiralah dengan sesiapa....... Malas nak meluahkan dengan orang tu nanti tambah panjang pulak 
    cerita..... so luahkan jelah dengan hati.....kita tanya dan jawab sendiri.  he....he..... 
    Kalau GEMBIRA macamana pulak?... Jarangkan kita cakap dalam hati... kita mesti bercerita dengan 
    seseorang.


3) Bila kita SYOK kat seseorang
    Masa nilah hati kita berkata-kata....... 'ensem'nya mamat ni.... kalau jadi boypren kan best. Ha..... ni dah 
    bukan zaman OKje lagi, ni zaman budak-budak ni.... zaman Husna, zaman Dayteen, zaman Aein, zaman   
    Fariz.....zaman Bahrain ( kan..... gang followers!...)  Kalau tanya OKje.... CONFIRM Arjunalah yang 
    paling ensem ! he... he....


4) Bila kita tengah merajuk
    Bila tengah merajuk...... hati kita meronta-ronta untuk dipujuk. Kan ke 'merajuk pada yg kasih'. Tak rugi 
    pun pujuk, dapat pahala lagi ada!    

3) Bila kita tengah buat ENTRY!!  he...he..)
    Ha...OKje tengah cakap sorang-soranglah ni..... memerah idea bagai....SYOK sendiri ( ahaks!)





7 comments:

  1. mmg slalu ja hati berkata-kata....tapi kalau da tak leh tahan sangat, dengan mulut2 sekali berkata-kata...heee...http://eimah2328.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. He...He... yelah eimah siti... org pompuan kan...mana nak simpan...diluahkan baru PUAS..heee... TQ komen ye eimah...

      Delete
  2. tgh mengomen pn hati berkata2 =)

    ReplyDelete
  3. sy lg baru dlm berblogging....jom exchange link...

    http://www.squirlsnscribbles.blogspot.com/
    i folo....

    ReplyDelete
  4. okje ni pandai bermadah ye bila hati berkata2.huhu. bila dah boring macam tu la kan, ade je mende merapu :-)

    ReplyDelete