Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 26 July 2012

Hobi Bulan Ramadhan...

Melayan 7 Ramadhan..... Elly Suriyati. Penulis Skrip drama ni adalah classmate OKje masa Tingkatan 3. 'SAUDARA SHAHRULEZAD MUHAMEDDIN'........ Tak sangka dia dah HEBAT sekarang ni........ Telemovie yg di tulis diantaranya  Syurgamu Ramadhan 2010, Ramadhan Terakhir 2011, Cinta Balqis, Antara Garisan dan macam-macam lagilah.... yang bestnya...  drama-drama yg dihasilkan memang MELETOP dan sebagai bekas classmatenya...... ( entahkan dia ingat OKje entah kan idak ...he...he...) tapi yang pastinya OKje tumpang gembira! HIDUP ORANG MUO!

Macam yang OKje cakap semalam, hari ni OKje meround Bazar Ramadhan....... Pehh.... memang menjamu mata sungguh! Macam-macam ADA. Tapi pilihan OKje cuma Murtabak Keramat ~ 2 , satu daging satu ayam ~ RM5.00, Tepung Pelita ~ RM2.00, Kuih Keria dan Kuih Seri Muka ~ RM 2.00, kuih saja hari ni habis RM 9.00. Zaman ni RM 10.00 memang kecik nilainya.

So...macam biasalah OKje ........ hobi terbaru, hobi bulan Ramadhan....  upload juadah iftar untuk hari yang ke 6......

SAMBAL UDANG... permintaan Angry Bird...


 SUP AYE...... ni penangan daripada INTAN le ni... tengok dia masak meehoon sup daging dengan bergedil ..OKje terus teringin .... cuma tak de daging dan bergedil je le......

Esok tak tau lagi masak ke idak..... Lauk mentah dah habis...... ADA PELUANG MAKAN LUAR ni....he..hee... ARJUNAAAA amacam???



4 comments:

  1. harini sy mls masak,,iftaar nasi goreng je..

    ReplyDelete
  2. erm..femes tul classmate ye....contact la balik..kot ade can leh femes gak..hehheh
    byk beli kuih..abis ke??? thumbs up tuk sup tu..:)

    ReplyDelete
  3. Siannya abiwan.... Nasi goreng pun sodap ape.... Tak sangka rupanya org bujang pandai msk!

    Intan.... Kuih licin....cuma tepung pelita je mcm x jalan... So sok kena beli lain...

    ReplyDelete