Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 25 July 2012

Kepulanganmu.... Ku Nanti

Insyaallah ....  hari ni Arjuna akan sampai .......  dah lama rasanya OKje tak dapat menatap wajahnya .... tak dapat mencium tangannya....... ( macam dalam hati ada taman je....he..he...). rasa rindu pulak.....

OKje masih belum lagi menjejakkan kaki ke Bazar Ramadhan sejak dari mula puasa hari tu..... cuma hari pertama jelah..... itupun Tahi Lalat Bawah Dagu dengan Arjuna yang pergi memborong! OKje busy masak kat rumah.

Kenapa ek?.....

Mungkin OKje dah tak keje kot...... jadi rasanya macam tak patut je kalau PENYAKIT MALAS MASAK ni dibeso-besokan......he..he... Lagi pun bukan ke MAHAL? Macam tak berbaloi rasanya ...... OKje bukannya berdua........ berlima kalau weekend..... so  rasanya lagi 'WORTH' masak sendiri. Padahal OKje cukup suka gi bazar Ramadhan..... macam-macam  lauk-pauk, kuih muih yang dijual..... keluar duit je lah.... Yelah lagi pun dulu mana sempat nak masak...... jalan mudah BAZAR RAMADHAN jelah!

Macam biasalah OKje nak share menu OKje hari ni...... biasa-biasa je.... cuma seronok share dengan geng bloggers yg sudi singgah!
IKAN MASAK STIM...... tapi stim kat kuali  
                                           jelah....he..he....

SAMBAL TOLO... he...he... faberet ARJUNA...

KUIH KASUIE.....opss KASWI ...
dah kena tegur ngan 'Dak Abiwan ~ juri masak OKje....he..he..' ....faberet Arjuna jugak dan AYE GORENG ......












Faberet OKje?   Tak sapa pun nak ambik tau kan...... Itulah yang dinamakan 'IBU' . Semua yang dilakukan adalah untuk kegembiraan SUAMI dan ANAK-ANAKNYA....

Apa pun.....ARJUNA...... Kepulangan mu ku nanti.......


7 comments:

  1. setuju 100x...yg penting tekak hubby n anak2...kite beralah la kan..

    ReplyDelete
  2. haha sian,, kak OkJe mau makan ape?.. nnt sy upload gambar nye.. hahhaha

    ReplyDelete
  3. kuih Kaswi ke Kasue? .. huhu laint empat lain ejaan,, bunyi dekat sama dah.. hehe

    aye goreng?.. ore manow ni kak?

    ReplyDelete
  4. Entahlah Wan...akak belasah je...hi..hi ha'a lah semalam tak leh fikir.... tul-tul kaswi..
    Semestinya orang Johor! saje je...suka-suka!

    ReplyDelete
  5. Macam 2 masak..nampak sedap sangat!!!

    ReplyDelete
  6. http://blognomborsatu.blogspot.com/

    kak hainom dah ada dalam bloglist fariz dah (^_^)

    ReplyDelete
  7. anak dan my hubby pun suka sangat makan sambal telur...kalau dah takde stok ikan dalam peti ais, telur lah yang menjadi mangsa. Memang habis makan kalau buat sambal telur ni.

    ReplyDelete