Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 23 July 2012

Seadanya....

Diam tak diam dah 3 hari kita berpuasa.......  menu OKje pulak semakin hari semakin sikit...... he..he.. Penyakit malas dah mula menguasai....  tak lama lagi terus tak masak.....

OKje masih lagi berbuka bertiga hari ni...... Arjuna?   Melepas rindu pakai skype ajelah....  zaman sekarang ni memang cukup mudah... semuanya di hujung jari!


So, bagi memudahkan kerja , OKje buat  MEE BANDUNG.... ( rempah dah siap... order terus dari Muo le,  kakak OKje yang buat ~ promote sikit! he....he......RH Ramli


Lawan dia ni ha.... hitam- hitam si tampok manggis, walaupun hitam tapi bolehlah..... daripada tak de langsung he..he.........


Tahi Lalat Bawah Dagu..... ketam semalam ada lagi..... kali ni dia punya ' turn ' pulak makan lauk semalam!
Untuk ABIWAN  yg bertanya menu OKje hari ni........ silalah menjamu mata..... he...he....... 

7 comments:

  1. aik
    hitam semacam je
    hehe
    tpi mesti sedap tu :)

    ReplyDelete
  2. He...he... terhanguslah dayteen Lea...

    ReplyDelete
  3. jemput pisang, tomyam, mee bandung muo .. legnkap untuk tenaga harian..

    menjamu mata lagi ..

    esok nak baut jugak lah!.. heehehhehe

    ReplyDelete
  4. idea baik...wat mi bandung gak la...beli rempah dia je kan???

    ReplyDelete
  5. He...he.. Abiwan , mana datangnya Tomyam tu..... mesti kepala teringat tomyam ni....

    Ye Intan beli je rempah dia, tapi kena tengok2 jugak ...kadang2 tak asli macam Muo punya! ( Orang Muo dah setentunya... tau kan!!!)

    ReplyDelete
  6. Comelnya men lepas2 rindu pakai skype~ hoho

    ReplyDelete