Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 30 August 2012

Bersyukurlah....

Tahi Lalat Bawah Dagu dah 'SAKIT TEKAK'.......... WALIT GOLD pun dah tak jalan!!! he...he...

OKje ni memang geram betul dengan 'budak kecik' tu.....  Bila kita halang minum ais, dia tak dengo, Tu lah pasal........ hari-hari biasa pun meneguk 'AIR SEJUK' inikan pulak musim-musim RAYA cam ni....... memang tak sah le kalau RIBENA ke, SIRAP ke tak campur AIS......  'CONFIRM' setiap rumah mesti hidangkan ais!!......

Emmm.... kalau dah dia sakit, memang OKje cukup susah hati....... apa taknya.... kang melaratlah pulak demam le, batuk le, lelah le.... nanti kang macam-macam ubatlah nak kena ambik..... Orang lain  cuti RAYA  seminggu, dia cuti 2 minggu.....

Nilah ......... yang OKje 'MALAS' ni....... nak jadi 'NURSE' merangkap 'DOKTOR'........ he...he.... Kena menjaga masa nak menyuap ubat....

Gula-gula mesti ada......... nak hilangkan pahit ubat! he...he.....

Apa pun ..... OKje bukan merungut, cuma nak berkongsi cerita....... ( tetap redho dengan ujian Allah! ~ ada orang lain lagilah berat diuji ).....

BERSYUKURlah........


6 comments:

  1. uiiii sofea pun macam tu juga. nak minum yang sedap2 je. lepas tu suka bercakap dan jerit2. mana tak tekak selalu sakit.

    bila dah sakit nak kasi ubat punyalah susah. bercinta dibuatnya... huhuhuh

    ReplyDelete
  2. Sabo je kan Mia ...anak-anak ni.... hee...he...

    ReplyDelete
  3. alah.. sekali sekala musim raye..hehe..

    ReplyDelete