Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 10 August 2012

Tukar Seleralah Pulak.....

Baru je balik iftar kat luar....... Tahi Lalat Bawah Dagu nak makan kat KENNY ROGERS! Tak sangka pulak PENUH! So, sementara menunggu diaorang habis makan kitaorang order ni dulu le...... pengalas dahaga!

Padahal....   AEON  tempat OKje memang tak ramai orang. Risau jugak OKje 'mikiao' nya.....kang tutup pulak AEON ni ..... tak delah tempat OKje nak lepak..... walaupun tak besau mana.... tapi bolehlah kalau terdesak nak mencari sayur ke ikan ke baju ke... bolehlah ........tak yah nak gi jauh-jauh........ he..he....  Yang tak sedapnya A & W pun dah tutup..... Sewa mahal kot! Pengunjung tak seberapa, mana nak untung! Susah ek meniaga ni...... untung sabut timbul, untung batu tenggelam....... 

Akhirnya tu diaaaa.....

 4 pinggan sekali order........ naik MUAK OKje makan...... sok tak mau dah makan AYAM..... nak makan ikanlah pulak ! Sebelum makan teringin, dah makan tak lalu....... TAPI dalam tak lalu-tak lalu...... habis licin jugak le OKje kerjakan.... tinggal tulang! he... he...... Yang bestnya Kenny Rogers ni MUFFIN dia.... memang sedap..... tapi dululah..... masa OK mula-mula kenal benda alah ni..... masa tu memang susah nak dapat muffin tapi sekarang ni dah melambak orang jual.......so kelazatan muffin tu dah tak jadi LUAR BIASA!   


Lupa pulak nak update....... edit baliklah....he...he... OKje buat satu lagi biskut hari ni BISKUT SUJI.... Peh marbeles! Sedapnya ....... cair di mulut! Walaupun bentuk dan rupanya macam duit syiling 50 sen.... he...he... TAPI........ tak terkata sedapnya!!!!... ( Perasan! masuk bakul angkat sendiri! )




Esok nak IFTAR apa pulak ek?............. 

9 comments:

  1. okje memang suka kan post sal makanan?? saya lak suka makan!! hukhuk selalu kalau kuar mesti g kedai makan lain2 tak g kedai yang sama walaupun sedappp huhuhu

    ReplyDelete
  2. Tukau seleralah tu namanya Sue... he..he.. boring jugak kalau gi kedai yg samakan!!! Kena gamble le kan kalau x sedap!

    ReplyDelete
  3. Naseb baik kita dtg mlm2....kalau singgah sini siang2...tgk menda makan...aduuuiii huhuuu

    ReplyDelete
  4. tunggu biskut raya org bujang pulak yer.. heeehhee

    ReplyDelete
  5. intan prefer nandos dr kenny rogers...huhuh...lamenye x pg mkn kt ctu...hubby kurang suka mkn werstern

    ReplyDelete
  6. wahhh rajinnya buat biskut suji... nanti paskan ke sini skit...

    ReplyDelete
  7. biskut suji tu biskut kanji ke???tak kenal lah biskut ni...

    ReplyDelete
  8. biskut suji tu biskut kanji ke???tak kenal lah biskut ni...

    ReplyDelete