Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 30 August 2012

YES!!! Esok Cuti.......

YES!!!!  Esok CUTI........   apa yang syoknya ek cuti............... Emmmm....... ARJUNA ada kat rumah la..... mestilah BEST!    Kalau WEEKDAYS Arjuna balik malam..........  berapa jam je tengok muka dia.........  selebihnya TIDO kan.....  pas tu esok ....   pukul 6.15 dah pegi keje balik........   Tu lah yang SYOKnya!!!! Mengadap muka laki!!! he..he.... dapat pahala tuuu.

Lagi yang SYOKnya ....... bolehlah CUTI MASAK...... he...he....  Kebetulan KAWAN LAMA OKje NORLI ABDUL KARIM, jemput breakfast kat rumahnya di BUKIT MAHKOTA, Nilai.... so best jugaklah..... boleh le jumpa kawan lama!

Kami dah lama tak jumpa....... coursemate masa kat UTM , roomate masa keje dan sekarang bila masing-masing dah kawin.......  buat haluan sendiri....... Kadang-kadang tu bila mencuci mata kat NILAI..... singgahlah jugak rumah dia...... tapi selalunya dia tak de...... tengok rumah dia je!!! he...he......

Apa pun layan KEK KUKUS pemberian kakak ipar OKje ngan 'SALIM' Johnny, tengahari-tengahari macam ni  pun sedap jugak ek.... he...he..... walaupun tak de kena mengena ngan entri....



Rasa macam teringin nak makan Chicken Rice Shoplah pulak............. dengan sapa lagi..... kalau tak Tahi Lalat Bawah Dagu le .........


8 comments:

  1. makanan~makanana~~
    dengan ayaq liuq yang meleleh. yg warna merah tu hape okje??

    ReplyDelete
  2. Sue yg merah itu saga....he...he...main-main je...ala-ala cendol gitu....tapi tak kenyal macam cendol... macam laksa je OKje rasa he..he...

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti sakan besok.. Selamat merdeka jug..

    ReplyDelete
  4. CENDOL KE TU ? PANJANGNYE .. BRU TGOK .. HAHA

    ReplyDelete
  5. Bertuah dia ...tiap kalinak makan ..dialah jadi geng makan2..hehehehhe

    ReplyDelete
  6. Entahlah dEdEQ.... cendol zaman sekarang kot! he...he...

    ReplyDelete