Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 29 September 2012

Barulah boleh ambik nafas.......

Alhamdulilah....... baru aje dapat meregangkan urat-urat yang tegang selepas bertungkus lumus menyudahkan macam-macam kerja! he..he.....

Yelah.... balik je Pasar Tani, terus jemur baju.... pas tu vakum rumah kasi bersih, pas tu bersihkan pulak BENDA ALAH yang OKje beli tu......... pas tu masak.....pas tu makan..... Laa ni baru boleh mengadap laptop buat entri....

Nak tengok apa yang OKje beli tadi....

Tu dia......Ikan Duri atau Ikan Mayong ada, Ikan Bawal Cermin ada, Ayam ada......ayam memang kena beli.....  biasalah budak-budak ni memang ayam jadi pilihan!......











Ohhhh Sue Pelik.... mai OKje nak tunjuk....nak kawen kan...he...he... ha yang kiri  tu Ikan Pari nama dia..... yang kanan tu Ikan Tenggiri.......
he..he..... ( marah lah tu.....OKje 'budget bagus' )









Cukuplah bekalan untuk 2 minggu lebih ....... dengan cost  sebanyak RM150.00....... Average cost sehari lebih kurang RM10.00  untuk 4 orang makan....Okaylah tu kan...... kalau makan luar hari-hari mau ARJUNA bengkok poketnya... he...he...









Oleh kerana 'konon-kononnya' busy tadi.....so tengahari ni OKje masak ni ajelah.... malas nak masak macam-macam.... BELASAH ajelah!!! janji kenyang! heee....



JUMPA LAGI nanti ye!.....bye...

17 comments:

  1. Ni bukan kategori malas lagi ni dh kira rajin la ni owh OKje xD
    malas ni mcm saya ni.. masak nasi lauk telur dadar je hak2

    ReplyDelete
  2. HASEDAP ..

    DA LAPAR TGOK ENTRY NI .. HOHO ..

    LEH AJORKAN MEMASAK X .. OTW NAK JADIK BINI ORG TAPI PNDAI REBUS MEREBUS JE .. WAHA

    ReplyDelete
  3. busy2 pun sempat masak utk keluarga tu kira ok la..

    ReplyDelete
  4. salam kenal & follow u.sedapnyenya lauk pauk tu.mmg sgt2 rajin.akak ni dah 2 mggu jd sgt2 malas masak hihi.

    ReplyDelete
  5. Dedeq.... rebus-rebuslah bagus kurang kolestrol!!

    ReplyDelete
  6. okje!!! ada teluq ikan tuh! sue suka. sue suka!! sue selalu suh mak sue buatkan teluq ikan masak cili padi! kenkadang tue beli teluq ikan sampai sekilo okje, huhuhu.

    -tak p date or celbrate pun. jauhhhhhhhhhhhhhhh. huhuhuhu-celbrate di tunda. hukhukhuk.

    ReplyDelete
  7. Busy betui tu...kikiki.
    Siap jadi tutor Sue pelik lagi...ahaks

    ReplyDelete
  8. sedapnye , teringin nak join sekali makan

    ReplyDelete
  9. Sue...siannya...rugi tu....he..he.. tu kebetulan ada teloq .... Dapat juga merasa!

    Mehlah join sekali.... B cik... Join mata aje le...heee

    ReplyDelete
  10. amboi...bz pun bleh masak sedap2 cam nie. meleleh dah tengok. sedapnyerr....

    ReplyDelete
  11. senang kan beli stok lauk pauk banyak-banyak..ada barang apepun jadi

    ReplyDelete
  12. wahhh.. stok 2 minggu ye.. eza beli seminggu sekali.. tapi weekend baru ni (jumaat, sabtu) cari ikan keli dgn pari jugak..hehehe

    ReplyDelete
  13. Tulah... kalau nak pegi seminggu sekali takut takut ada hal.... so beli aje sekali.... kadang-kadang tu Miza menambah jugak macam awak...he..he...

    ReplyDelete