Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 19 September 2012

'Bila mak orang 'MELAHAI' petang-petang ni....

Nampaknya dah 2 hari berturut-turut OKje 'LENA' siang-siang cam ni...... Hish !!!!!....     tak suka betullah.... kang jadi 'habit' pulak...... Ingat mula-mula nak baring kejap je...... sedar-sedar dah pukul 2.30..... Melompat OKje! Solat tak lagi!....

Bangun-bangun je , lepas solat terus cari nasi, sekurang-kurangnya tak delah macam ular sawa, lepas makan tido, ni tido dengan perut kosong.... tapi dalam perut kosong tu, nyenyak jugak ............he...he....

Tengok HP dapat Whatsapp dari neighbour OKje, Iza.....  " Ina ajak gi rumah dia pukul 3.00 "

Dahlah baru makan nasi, perut masih kenyang lagi,  dapat pulak jemputan Hi-Tea kat Zarina Omar Ballroom...... he..he... Kenalah pegi.... WAJIB tu memenuhi undangan...... sempat jugak buat BUBUR JAGUNG sebagai buah tangan....
















Ni semua angkara sambal tak habis masa majlis hari tulah..... daripada sayang terbuang elok sangatlah buat TAUHU SUMBAT..... Terima kasih Na... Sok, Sok ... buatlah lagi ........ buat Mee Goreng ke, Jemput-jemput Ikan Bilis pun sodap!  he...he....






Ha.....nilah dia jiran-jiran OKje, teman 'melahai' he...he... Yang pakai baju putih tu, TUAN PUNYA BALLROOM.... he...he.... yang pakai baju pink tu pulak, Iza.....  Masa ni dah sampai masa kena bersurai...... sebab masing-masing nak ambik anak!


Sesekali macam ni seronok jugakkan!!!




10 comments:

  1. kena sgt lah tauhu sumbat petang2 ni hahah ;D

    ReplyDelete
  2. bubur jagung!!!! peberet me!peberet!!! huhuhuhu okje melahai tu apa???? huhuhu bahasa apa tue??? melayu kuno ker???? huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Inilah rakan-rakan pot..pet..pot...pet..hehehhehe

    ReplyDelete
  4. Sue..... melahai tu ala-ala berjimbalah....he..he...alah Sue ni macam borak-borak kosaong sambil gelak-gelak le....bukan mengumpat eh... heeee

    ReplyDelete
  5. melahai puas2 skrg ni nan dah tue , ingat ke surau pulak

    ReplyDelete
  6. Serious tu bang cik...ngeri OKje cam ni....beribadah tak boleh tunggu tue..... kalau tak sempat tue cam ne.... so masa muda-muda nilah kita kena seimbangkan...melahai sikit-sikit apa salahnyakan...bang cik!

    ReplyDelete
  7. makan2 lagi. hehehe. sodapnya bubur jagung..

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum....

    Wah sedapnya bubur jagung tu...nak skit.. :-)

    Dijemput untuk join segmen MYideakini....

    Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

    ReplyDelete
  9. lama tak mkn itu bubur la..nom3..:)

    ReplyDelete
  10. toiinnkk-2 bubur jagung ! pweeeuu-2 sedapp !

    ReplyDelete