Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 4 September 2012

Masak apa ek.... BUBUR LAMBUK boleh?....

Lebat betul hujan hari ni...... belum berhenti lagi sampai sekarang ni....... asal hujan je, ASTRO ~ service not available.....  so OKje nak tengok apa sambil mengiron baju ni...... BERANGAN?..... he...he.... ASTRO...ASTRO....

Nasib Astro dah OK dah.... Layanlah pulak MELODI FUH......apa lagi cita retislah....

Biasanya OKje akan masak waktu-waktu cam ni, tapi hari ni tak yahlah.....    BUBUR LAMBUK tengahari masih banyak. Memang sengaja pun OKje buat banyak...... bolehlah merangkap malam sekali........ he...he...
Wahai Arjuna dan anak-anak...... menu kita malam ni.... bubur lambuk ek.....


Macam nak tambah sambal ikan bilis lah...... Sedap sikit ek....ada pedas-pedas....

JANGAN LUPA eh..... KELUARGA ISKANDAR pukul 10 malam ni ~ Astro Prima



9 comments:

  1. bubur lambuk ni sedap... waktu bulan puasa dulu selalu beratur utk ambil bubur lambuk percumi di masjid kampung baru ;D

    ReplyDelete
  2. Qhalifff kirim satu bubuk lambuk bila ada gigi nanti .. hehee

    ReplyDelete
  3. Bubur lambuk yg sinonim dgn bulan ramadhan, tapi tetap best kalau dimakan masa hujan...

    Keluarga Iskandar- jarang2 jer saya berkesempatan tonton.

    ReplyDelete
  4. x penah tonton pun kuarge iskandar....x smpt melayan anak2...huhu...wat alasan... bubur lambuk mmg feveret tp sang suami x suke sgt so x penah masak la...

    ReplyDelete
  5. Pernah makan bubur lambuk Besut yang letak ikan tu? Best giler.

    ReplyDelete
  6. Nak kata sedap sangat tu... taklah jugak.... tapi kenyang le untuk mengisi perut kami anak beranak....
    Sampai Arjuna terpaksa makan roti canai lagilah....he..he.. ( kurang sukalah tu agaknya... apa pun OKje bedal je...)

    ReplyDelete
  7. Wahhhh nampak sedap. Nak skit....

    ReplyDelete