Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 25 September 2012

Sodapnya......Aiskrim !!

Sebeno-benonya OKje nak memasak ni....... tu lah pasal .... bila dah duduk depan laptop ni..... memang payah nak bangun! Nanti tau... tau... dah pukul 10.00.............. MELOMPAT  OKje! Nasi tak masak lagi....... he..he...

Sori le tak banyak information yang OKje sharekan....... tak habis-habis makanan......( takut ada yang boring! ) tapi mungkin satu kepuasan bagi OKje....... dah nama pun manusia kan.... makan adalah sebahagian daripada kehidupan kita......... rasanya tak salahkan!!!

Jom layan benda ni dulu........ PEH!!! memang SODAP !!!  Jangankan budak...  OKje pun suka jugak!!!


Ni kira package balik kampung hari tu le.... On the way balik Muar singgah sat kat RnR Ayer Keroh..... 

Beli 3 aje.... Biasalah ......... OMAK eh mesti terkecuali..... OKje colet sikit sorang dapat rasa banyak!!! he..he..... untung ape!



Budak-budak sekarang memang beruntung........ Sebut aje le..... 'AYAH' dia mesti tunaikan hasrat............... ( selagi reasonable dan mampu le...... kalau permintaan yang mengarut... tak jugak!)  Kalau dulu..... Aiskrim Malaysia ajelah yang ada...... Cornetto? Tak yah mimpi le...... rasa macam mahal je zaman tu.......sian ek!

Apa pun tanggungjawab ayah ibu membesarkan anak supaya mereka membesar dengan BERILMU, BERAGAMA dan BAHAGIA dunia akhirat.....

 Insyaallah......


17 comments:

  1. wow, baskin robin lg tuh....aritu x dapek nk mkn free ms dato chong wei tu....
    xde baskin yg dkt ngan umah...
    anak2 skang mmg beruntung..segala upaya parents nk sediakan ape yg dia nak kan????
    semoga anak2 kite menjadi anak2 soleh n solehah...

    ReplyDelete
  2. terasa nk mkn la tengok...hehehe..^_^

    ReplyDelete
  3. sekali jer pernah rasa... itu pun zaman bojang dulu.. hahahah..:D

    ReplyDelete
  4. Macam OKje... bila namapak something tu dan..dan tu macam teringin.... kadang tu nampak KFC pun boleh teringin padahal bila makan 2 ketul dh banyak sangat tu....

    OKje pun jarang jugak makan... kebetulan nampak....kalau setakat nak makan cari kedai tak jugak.... apa yg ada depan mata aje le heee...

    ReplyDelete
  5. Yelah Intan.... seboleh mungkin buat yang terbaik untuk diaorangkan!!!

    ReplyDelete
  6. mmg sodap tp tangguh dulu takut anak2 deman batuk selsema semula hehehe

    ReplyDelete
  7. besttttttttttnyaaaa nak jadi anak okje jugak laaa boleh mintak aiskrim berhari22 huhuhuu *sue cukup2 laaa lemak yang berbakul tuh. huhuhu

    ReplyDelete
  8. adoi !! nak kena gi beli ais krim pulak jap lagi

    ReplyDelete
  9. Betul tu KA...yang malasnya bila budak2 tu seme ke batukkan!!! Risau!!!

    Sue...tang makan je hang mula lah nak jadi anak le, adik le, sepupu tiri le....he..he...

    Fir... tak le mahal sangat bagi orang yg dah keje kot.... kalau belajar lagi mungkin mahal... tapi setakat sorang je ..... boleh lagi...masih mampu milik lagi heee....

    ReplyDelete
  10. memang sedap makan aiskrim...ayie dah tua bangka mcm ni pun tetap suka mkn...keke

    tapi aiskrin baskin robbins belum pernah rasa lagi...

    ReplyDelete
  11. Sedapnya.. dah lama tak pekena baskin Robbins ni ;P

    ReplyDelete
  12. Wahhh bestnya. Sampai sekarang Mia belum pernah lagi makan di Baskin Robin... Huhuhh

    ReplyDelete
  13. Ais krim semua sama je rasanya sejuk dan manis...he...he... makan yang mahal tu rasanya satu bonos kot..

    ReplyDelete
  14. tak pernah makan eskrem BR. huk3 nangis guling2

    ReplyDelete
  15. Hu...hu...cuba le sekali Husna...

    Memang sedap Miza!

    ReplyDelete