Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 25 October 2012

Cite Hindustan.....



Sapa tengok KABHI KHUSHI KABHI GHAM malam tadi ?  Alah ........ kat TV2, malam tadi....... Dah pernah tengok, tapi layan jugaklah separuh jalan! Sebab habis pukul 2 pagi tuuu!

Tau dah, mesti tak tengokkan,lebih-lebih lagi TV 2......... mana ada orang nak tengok RTM sekarang ni.......  Dah banyak sangat pilihan.......Pilih je yang mana kita suka! Untung betul budak-budak sekarang ni!

Sebenarnya Filem Hindustan ni pernah menjadi FENOMENA suatu ketika dulu...... dari zaman kakak-kakak OKje  ( agaknyalahkan..... dengo-dengo cite je! macam filem BOBBY........ )  sehinggalah melanda balik sekitar  tahun 90 an....    yang ni memang OKje ingat sangat,  filem  KUCH KUCH HOTA HAI. Hero dan heroin dia Shah Rukh Khan dan Kajol. Memang MELETOP! Tengok CITE HINDUSTAN ni, meleleh air mata, memang lumrah....... kejap kering kejap basah pipi ni!  hu...hu.......Sedih tau!!  

Tapi memang betul pun.... masa tu OKje pun ikut GILA jugak!....  Macam-macam CD ada, janji CITE HINDUSTAN.

Bukan apa ....... CITE HINDUSTAN ni kalau layan memang best!!  Menangis, memang CONFIRM!, he......he..... jalan cerita dia, lagu-lagu dia....... Pendik kata memang mantop!!.....

Cuma sekarang ni, malas nak layan sangat, sebab apa ek? Entahlah...... dah kurang publisiti macam dulu kot!! ......


19 comments:

  1. tak tahulah semalam saya nangis utk yang keberapa kali...hehhhe. tgk ceta khabi kushi nih, tak sah kalau tak nangis tau, sob2

    ReplyDelete
  2. pergh.. sama la kita kalu layan memang meleleh air mata..huhu.semalam tgk kejap je KKKG, xlarat mata da nak tgk.

    ReplyDelete
  3. Betul tu .... kadang tu smpi sakit kepala nangis he..he...

    Sanggup Anum eh... kalau belum pernah tengok sanggup jugak OKje tu....macam zilla jugak.... mlm tadi mata dah tak larat

    ReplyDelete
  4. suka tengok yang nie!!! hindustan yg nie kira loayan hihihihi

    ReplyDelete
  5. sy tengok rahul n anjali semalam... ^_^

    suka kajol berlakon.. :)

    ReplyDelete
  6. OKje pun tapi separuh jalan.....tak tahan ...ngantuk!!!

    ReplyDelete
  7. cite hindustan tahun 90an mmg best...kalau terbaru ni mcm kureng sket kan..

    salam aidiladha buat OKje sekeluarga :)

    ReplyDelete
  8. Sangat setuju ngan ieedz...... tulah pasal malas nk tgk sekarang, hero ngan heroin pun mcm tak best je...hee

    ReplyDelete
  9. zaman dulu bila lyn cite industan boleh feel...skg ni kurang ckit...hehe...minat sgt kt shah rukh khan n kajol time mude2 dlu...haha

    ReplyDelete
  10. aahh..klau tak tgk kitas melayan lagi la. sis sekarang tgh tgu cite nustan raaz 3.. citer hantu.huhu

    ReplyDelete
  11. Ha..ha... tepat tu HKT...

    Maca best je Zilla...dah kuar nanti bg tau!

    ReplyDelete
  12. sep sep, sama la nak2 tgok sharukhan, semalam tgok meleleh airmata,, walau da tgok duploh kali tetp meleleh

    ReplyDelete
  13. salam sis hainom

    alamak...memang kurang pengetahuan tentang bab ni........

    pe pun support sis hainom...

    ReplyDelete
  14. skg dah x best sbb xde sarukan dgn kajol dgn rani mukherji dgn twinkle2 little star..sarukan jer kot yg best berlakon..kehkeh

    Qabil Khusry Qabil Igam pun dah banyak kali kuar tv kan? hehehe

    humko hamise errr..ok bye..

    ReplyDelete
  15. sue memang gila hindustan okje! serius! dulu sampai menari2 hindustan kat luar rumah dengan kawan2 huhuh masa tuh umur 10 tahun. kalau tengok mesti nages2 punya huhuhu

    ReplyDelete
  16. dulu ms lum kawin..amatle crazy tgk cite hindustan...skang ni dh x pun...xkenal lgsung hero heroin bollywood yg baru2 ni...
    nape?? rasenye zaman tu dah belalu kot....people changed...:)

    ReplyDelete
  17. ha ah la... cerita hindustan ni dah tak de dalam senarai :p

    ReplyDelete