Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 31 October 2012

Jangan jeles ye lelaki.....




Adoi!  Semua badan sakit-sakit gara-gara berjogging semalam!! ha...ha......

Padahal tak delah sakit beno pun..... sajeeee...... nak bagi tau yang OKje  buat exercise....   he...he....
Kalau tak kurus jugak tak taulah.......

Dato' Fadzilah cakap....... ada 2 KEHEBATAN wanita yang tidak boleh ditandingi oleh lelaki, kalau boleh pun, memang AMAT JARANG  lelaki boleh buat.......


1) Menjadi  ibu dan ayah sekaligus kepada anak-anak dalam masa yang sama
2) Menghadapi pelbagai bentuk ujian yang berat-berat

SETUJU KE,  wahai lelaki-lelaki di luar sana?   he..he.... Ini Dato' Fadzilah yang cakap eh, seorang LELAKI....... bukan OKje memandai-mandai....

OKje setuju jugak sebenarnya....... reason dia apa tau, cuba tengok LELAKI-LELAKI ni, kalau kematian isteri, mesti kawen lain, macam-macam alasan, tak de sapa jaga anaklah, tak de sape jaga makan minumlah, padahal tak de 'teman tidur'....  Cit... memang betul!!! hu......hu...... kalau POMPUAN masih setia tau!!  TAK SANGGUP tak dapat jumpa suami kat syurga nanti!.....

Satu lagi, LELAKI ni kalau melecet sikit dah sakit bebeno........ dah macam kena potong tangan gayanya..... he...he... Cuba tengok POMPUAN....... menanggung sakit beranak, tapi masih sanggup beranak lagi......ha...ha.....
  
Apa pun, entri ni hanya suka-suka aje eh, jangan kecik hati pulak ye LELAKI,........ Kadang tu memang ada jugak kebenarannyakan!


27 comments:

  1. terabekkkkkkkkk....betol yang ne cik sokong 10001%...wahahhaa

    ReplyDelete
  2. HEHEHE . EH .. TOL TU KAK .. DEQ SOKONG GEGILE ENTRY NI .. JGN JELES TAW WAHAI LELAKI

    ReplyDelete
  3. Cayalah OKJE... akak stuju sangat... tapi kita manusia nie Allah kurniakan kelebihan masing2kan... kalu tak der lelaki..emmm... payah juga..hihihih...(backup lelaki sikit..hihihih)

    ReplyDelete
  4. Of course kakak teramat setuju!!.
    Tak percaya buat perbandingan mereka yg dekat dgn kita ajelah...

    ReplyDelete
  5. hehhehe, stuju yg sakit beranak tu...humm.

    ReplyDelete
  6. hehe~betul tu betul! saya setuju ;D

    ReplyDelete
  7. hihihihi, sebab tue ada pepatah yang mengatakan disebalik kehebatan seorang lelaki ada wanita yg hebat disampingnya kan Okje ;)

    ReplyDelete
  8. Untuk win win situation.....kita bagi canlah sama rata lelaki dan perempuan memang sama-sama hebat kecuali part yg dua kat atas tuuuu ( nak menang jugak tu!...he...he...)dan saling lengkap melengkapi.... okay ! fair and square!!

    ReplyDelete
  9. ahahaha..muncul jua..eh, saye ppuan mesti la sy setuju dengan fakta itu.. bukan auta k.heheehe

    ReplyDelete
  10. Betul tu Kiera, disebalik kejayaan seorang lelaki ada kehebatan seorang wanita di belakangnya...

    ReplyDelete
  11. Dah tentu yang bagi komen semua pompuan, mestilah setujukan....ha..ha...

    Hidup pompuan!!!

    ReplyDelete
  12. nak setuju jugak!!! boleh kan.. =)

    ReplyDelete
  13. Haaaa...bila bercakap nanti kita dikatakan sexist. Tapi kadang2 tak boleh nak bla bila seorang lelaki gagah marah2 nak sepak org bila sakit gigi.
    Bayangkan kalo dia tu kena beranak...sepak apa pulak :)

    ReplyDelete
  14. he..he... yelah tu Sha ... diaorang memang tak tahan sakit sebenonya....

    ReplyDelete
  15. setuju... ^_^

    nak tanya, nape kak OKje tak guna button reply untuk balas komen orang lain..?

    ReplyDelete
  16. Tak boleh Ruha..... klik-klik tak jadi kenapa ek???

    ReplyDelete
  17. Setuju.

    Ada sebab kenapa wanita perlu dipuji sedemikian rupa. ;)

    ReplyDelete
  18. hahah yang ni na sokong 100%!!!
    mmg laa xsmua tapi segelintir heheheh
    nice sharing okje ;)

    ReplyDelete
  19. hehe...lelaki dan perempuan ada amanah diorang memasing... ^_^

    ReplyDelete
  20. betul! tapi kan okje. kajian satu dunia menyatakan bahawa lelaki lagi banyak mati bunuh diri kerana cinta berbanding perempuan! huhuhu. eh. amenda aku merepek lagi neh. hihihihi. miz u!

    ReplyDelete
  21. yup///pompuan dianugerahkan daya tahan sakit yg lebih tinggi berbanding lelaki...ikut kajian, tahap kesakitan yg paling tinngi dirasakan lelaki masa sakit gg.... kite??? time bersalin le jawabnye..:)

    ReplyDelete