Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 4 October 2012

Sambal Sardin Seyh!!!....

Baru je lepas mengiron baju....... masak tak lagi....... ingat nak masak SARDIN lah petang ni..... teringin pulak bila Kakzakie cakap sambal sardin........ letak belimbing buluh.... Peh!!! sedapnya..... terasa 'kecur' masam dia kat lidah OKje ni.....

Tu diaa......

Baru je cakap..... SAMBAL SARDIN pun dah siap terhidang...... he...he... siap ada bawang hiasan lagi....... jangan marah!!!








Tulah masaalahnya...... budak kecik tu pulak nak lauk ape?

Last-last.....  ikan PARI MASAK PINDANG ajelah... Macam masak orang 'beranak ' aje he...he.... Walaupun mungkin tak pernah di buat dek orang ikan pari masak ni...... tapi  BELASAH ajelah.........  janji masak he..he...

Daun SALAD hari Sabtu hari tu beli kat Pasar Tani belum pun terusik lagi. So SALAD TELUR le jawabnya..........

Nak makan nanti baru letak Thousand Island ngan Cili Sos!





Jom MAMAM..........

19 comments:

  1. Datang sini ambil bau je lah.. hahah
    Sedapnya nmpk sambal sardin tu

    ReplyDelete
  2. Baru je makan lauk sardin...sedap kan!

    ReplyDelete
  3. adoiiiiiiiiii. telan ayaq liuq! dah laaa tak makan nasik lagi neh. sibuk mengalahkan perdana menteri. huhuhuhu nak sardin tuh! sedap tuh ermmm yummy!!! okje!! huhuhu.

    ReplyDelete
  4. OKje baru je lepas makan nasi ngan sambal sardin....makan belimbing buluh..... peh!!!sodap!!! ( angkat bakul ni....masak sendiri puji sendiri! he..he...)
    Amran.... sesekali sedaplah jugak sambal sardin ni....kalau selalu...JEMU!

    ReplyDelete
  5. untuk cik abg Okjer..dapat Mem yg pandai memasak dan membebel,.hehe.jgn mare yer Hainom :)

    ReplyDelete
  6. ahhhhh!!! akak, dahlah kita tengah lapar tengok pulak ada makanan kat blog akak... huhu, teringat masakan mak T___T

    ReplyDelete
  7. sedap tu, Kalau KA bubuh bunga kantan lagi perghhh terangkat makan lak nasi panas2 terbaik..

    ReplyDelete
  8. wadddduuh ,...terangkar ..masam-masam ni , buka selera

    ReplyDelete
  9. Oh... buh bungak Kantan eh KA... tak pernah try...
    Boleh...boleh... sat lagi no...

    ReplyDelete
  10. amboiiii..sedap2 belaka... teringin org kat sini...

    ReplyDelete
  11. Wah--wah sedapnya..macam tau-tau aje lunch datang sini..sardin pun nampak best...

    ReplyDelete
  12. sardin tambah belimbing buluh? tak penah plak dgr.. hehe.. tp tgk gmbr mcm sedap jeeee.. hehe

    ReplyDelete
  13. Raudzah... ni lauk malam tadi....awak datang sini lambat sikitlah he..he...

    Memang jarang orang buat.... sebab jarang jumpa belimbing buluh tu tapi OKje kan..... OKjer....heee

    ReplyDelete
  14. sedapnya bau sambal sardin sampai ke blog mia.. heheheh rajinnya masak...

    ReplyDelete