Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 19 December 2012

Dapat SURAT CINTA!.....

Dalam pada sebok-sebok fikir entri baru.........   terpanggil-panggil hati ni nak tengok kat post box, rupanya OKje dapat 'SURAT CINTA'...... Nak tau dari sapa?....

Dari mama yang pemurah ni............



Dah lama tak dapat surat cinta,...... kali terakhir agaknya beberapa tahun yang lepas, lepas tu dah tak de! Dah tak cinta lagi kot ! ( ye ke bang? ) hu...hu....Nasib baik ada jugak HADIAH sebagai pengganti surat cinta!  Lepas tu, kalau dapat surat pun, bil ASTRO le....he..he.... tu pun pas baton kat tukang bayau, Arjuna!!!!

Dalam  SURAT CINTA tu, ada sepeket REMPAH DAGING MASAK HITAM ( tak sabau nak masak guna rempah ni! ), ada sebentuk BROOCH yang cantik, ada 3 packet TEH STRAWBERRY siap dengan straw lagi!!!

Terima Kasih Izan Mama Mia kerana bagi hadiah tu semua kat OKje.......

Izan kata, teh tu seolah-olah macam dia belanja minum OKje le.... he...he.... kreatif jugak 'mike' ye Izan!

IZAN, OKje teramat amat menghargainya! Cukup bermakna dengan silaturrahim yang terjalin!




Kalau nak tau kenapa OKje dapat hadiah ni, boleh tengok  Entri Izan ~ kisah-sebenar-video-mia... di situlah terbongkar segala-galanya....ha...ha....

Oklah BYE!..... nak masak sup!...  

22 comments:

  1. besnta dpt surat cinta
    lama xdpt jugak nih..tp, still dok bercinta lg..hihi

    ReplyDelete
  2. Best nya dapat hadiah Kak..
    masak sedap2 tau guna rempah tu...hihi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ni plan nk masak sup...so tak boleh masak hari ni le!

      Delete
  3. x aci..nk juge..hehhe..
    okje mmg blogger yg disenangi ramai.... terbaek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. He..he...ye ke intan?... Satu rezeki tu Intan sebenarnya...

      Delete
  4. Bestnyer.. tahniahlah okje.. bestnyer.. dpt hadiah..

    ReplyDelete
  5. Wah...untunglah.....nnt hntr sikit mskn dri rempah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tah bila agaknya okje masak tu Ty ! He..he..

      Delete
  6. waa...bestnya dapat gift!mesti penerimanya ohsem!

    ReplyDelete
  7. salam..tahniah..bestnya dapat hadiah..mesti hati berbunga ada yg memberi kan..

    ReplyDelete
  8. terima ksih okjer sudi terima pemberian kecik tapi ikhlas dari saya.....hihihi..jgn lupa nnt minum teh dgn straw...baru lambat habis..ekekkekek.....

    ReplyDelete
  9. waaa best yer okje.. congrats.. ;)

    ReplyDelete
  10. salam hainom ...
    cukup satu set utk sekali bersantap ..rempah utk lauk, teh utk minum ..
    harus bg beras sikit juga ..
    lg simbolik tuh ..
    he...he...

    ReplyDelete
  11. wahhh best nyer. kena belanja minum thru post gitu. comeyyy.

    ReplyDelete
  12. wahhh...bestnyer OKje...hehehe...memang kreatif betul izan...

    ReplyDelete
  13. rempah massak itam tue masak mana Okje huuuu

    ReplyDelete
  14. untung ar dapat surat sinta. hihihi

    ReplyDelete
  15. sedap kan rempah masak hitam tu :)

    ReplyDelete