Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 14 January 2013

Bukan tangan OMAK EH!...

Barulah dapat duduk depan lappy ni ha....

Inilah ANGKARA BERSEMBANG! ...... ha..ha..... balik menghantar TLBD, terserempak dengan jiran yang kebetulan baru balik jugak menghantar anak dia..... Yang sorang lagi pulak, dah nak pegi keje pun, nampak kita tengah dok bersembang kat tepi jalan, dia stop pulak menumpang sekaki!  Apa lagi  bersembanglah sampai tak hengat dunia.......

Yelah........ nama je berjiran setaman, tapi memang jarang sangatlah kitaorang bersembang!

Tu yang rutin pun dah lari.....  kelam kabut jadinya OKje membereskan apa yang patut!
Dalam OKje duk mari duk mari, menjadi Alam Flora tu, mata ni, terpandang pulak dengan benda tuuu.....
Berani dia buang tisu kat pokok bunga akak yang 'hidup sendiri' tu! hee..he..


Cer ZOOM dekat sikit lagi........ haaa tu dia.....


Sapalah  punya tangan yang bertuah ni....... tangan ayah ke tangan anak agaknya ni?
Tapi yang pasti bukan tangan OMAK EH!! he..he...


31 comments:

  1. he he he... AJK Mesyuarat Tingkap ek?

    adalah tu, anak ker ayah ker... cuba siasat... ^_^ mesti x der saper yang ngaku tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu farah...ni baru betul campak tisu sembunyi tangan...ha..ha..

      Delete
  2. kene siasat tu.. fifi pon tak suke macam tu.. kalau adik ke husband ke buat depan fifi.. time tu jgk fifi srh kutip..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakul sampah tu kat tepi aje sebenarnya Fifi...mesti tenang tak kena ni...

      Delete
  3. hihi..oppss..terlepas pandang kot..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan terlepas pandang tu Zanif...terlepas buang he..he..

      Delete
  4. wahahhahahaaa...agak2 bunge tu lapo kot...2 lah ade yang bagi makan tisu...kekekkekee

    ReplyDelete
  5. hahahah anta DNA okjeee kekekekke

    ReplyDelete
  6. hihihi.. tgn budak2 jugak tu Kak.. tak kan abg arjuna kot..hehe...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih dalam siasatan lagi Atie..he..he..

      Delete
  7. Ini yg nak marah ye... tapi ini still boleh dimaafkan hainom berbanding org majlis yg kutip sampah sangkut bekas plastik air minum dia dekat pokok bunga kita macam mana? Kakak geram tau sebab dah selalu dia lupa siap masih ada air lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha...ha..KZ pulak yg kena jadi Majlis...he..he..

      Delete
  8. hihihihi... atara dua lah tu... dah invistegate belummm ?.. cer jadi CSI skit.. :D

    ReplyDelete
  9. Hehehe....siasat jgn x siasat....

    ReplyDelete
  10. Tapi yg suka guna tisu ni slalunya orang pompuan...

    ReplyDelete
  11. habis la saper yg buang tisu kat ctu..haha

    ReplyDelete
  12. kira paling geram klu yg buang sampah kt tmpt pemegang pintu kereta yg bahagian dalam tue

    ReplyDelete
  13. haaaaa berani kan..... okje nnt bukan alam flora jer, tp cia pulak.

    ReplyDelete
  14. baja baru tuh...kaler putih

    ReplyDelete
  15. ha ..ha..
    pempuan jumpa perempuan ..
    apa yg disembangkan nye tuh ..
    barang kemas yer ...

    ReplyDelete
  16. siapa pelakunya tu... hehehe....

    ReplyDelete
  17. amboi. sape yang buang tu kak nom. kasi kerat tangan dia. hehe

    ReplyDelete
  18. Hihihi... Terbang sendiri kot =)

    ReplyDelete
  19. tangan sapakah yang berada buang sampah merata2 tuh?? hehehe kalau okje tanya mesti semua tak ngaku kan?? huhuhu

    ReplyDelete
  20. kalau tolong taruh baja tak pa juga kan...

    ReplyDelete