Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 28 February 2013

Free hari ni...

Pasal CENDAWAN tu....... jangan takutlah!!!.... OKje tak akan makan........
Kalau dah teringin sangat nak makan CENDAWAN pun, bukan susah, racing ajelah pegi AEON depan rumah tu, beli...he...he........  Terima kasih yeh sahabat semua kerana perihatin!.....

Dalam banyak-banyak respond,  hanya Yang-cottage je yang bagi nama kat cendawan tu...... dia kata namanya, CENDAWAN TAHI ANJING dan sangatlah beracun! TQ Yan.....

Hari ni, OKje sangatlah FREEnya...... boleh berblogwalking lebih masa....... hehe...

Kenapa OKje kata FREE?  Sebab TAK YAH MASAK............  ( sangat suka!  hehe... ) Bila tak masak ni,  dapur taklah berkecah, taklah berminyak so OKje pun tak yahlah mengemas, tak yahlah mengemop........ hehe...... Kan senang kerja tu....

Sedari semalam dak TLBD tu order KFC! ( mungkin jugak terliur dengan entri  MJ! )...... Apa kes nak beli KFC semalam!........ Nasi dah masak seperiuk, ayam pulak, 6 batang 'peha' dah lebur dalam kuali ......... ( menu apa ..... toksah tanya....hehe...... sebab OKje pun tak tau nama apa menu semalam tu..... janji kuning, ada rasa-rasa serai sikit sudah! haha......  ).

Tiba-tiba teringat kat Ceqgu Arenis, apa cerita dia agaknya sekarang ni, moga segala-galanya baik-baik belaka ye Ceqgu.........

Walaupun lama tak muncul, tapi  Mrs Myfreeminded sudi report duty kat CBox OKje ............ tengah siapkan karangan katanya, duk dalam peti sejuk lagilah tu..... hehe...

Jom layan KFC tengahari ni...... menu nilah yg biasa dak tu pilih, tambah sup!

Pinjam ye cik Royalbee..... harap harap tak di lock!

27 comments:

  1. kalau malas masak hari selasa kan bagus dan lunch kat KFC Malaysia...ada diskaun tu..

    ReplyDelete
  2. so tengahari ni makan KFC je?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak je...okje tumpang je seketul ayam...hehe

      Delete
  3. WAH BESTNYER HR NI CUTI MEMASAK..

    ReplyDelete
  4. baru sempat datang sini hari ni OKJe... hu hu hu... akak kesibukkan sikit di waktu pagi... he he he... baiklah dengan ini dengan rasminya Farah melaporkan diri kepada OKje...

    wah...TLBD makan KFC ek... cakap dengan dia aunty Farah mintak sikit...

    *OKje...bila nak date ni... lama sangat dah ni...

    ReplyDelete
  5. erk! Cendawan beracun?? isk..bahaya tau.. nasib baik Yan's bagitau..hehe..
    dpt juga ilmu hr ni..
    wah TLBD nak KFC?? ui.. atie yg terliur nak makan kepci ni Kak..hehe:)

    ReplyDelete
  6. oooo cuti dr ke dapur lah nie yea....kepsi....yummy....ooo, xpernah dgr plak nama cendewan sebegitu rupa...xpe xpe...yang penting xdimakan yea...hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. okje pun tak pernah dengar... Mmg takut pun nk makan sebarangan cendawan ni...

      Delete
  7. hari pun munna teringin nak cuba menu baru kat kepsi tu

    ReplyDelete
  8. mana gambar kfc..er ada letak gambar jer..bc ayat bwah tuu..

    mia dah htr permohonan dah kat papa dia nak kfc..hihihi..ntah bila dapat..hahha...

    ReplyDelete
  9. kfcpn ok gak, memenuhi selera anak2

    ReplyDelete
  10. haa.. cendawan tahi anjing?? errr... x penah dgr..hihi...

    ReplyDelete
  11. alahai nama dah terkelaur carta la..haha

    ReplyDelete
  12. sejak ujan ni..dah 3 hari umah mak mentua masak c endawan..buat sup la..rendang la..goreng laa..rzezeki...

    ReplyDelete
  13. Sedapnya nk jugak mkn kfc lah nnt :)

    ReplyDelete
  14. Br jak mkn kfc hari tu...nmpk gamba tu mcm teringin lg...huhu

    ReplyDelete
  15. Dah lama tak makan kfc..yummy..

    ReplyDelete
  16. ada gak makanan kat bawah tuh. huhuhu. KFC lak tuh makanan kegemaran kita huhuhu

    ReplyDelete
  17. di mana2 yang OKje nak...he he he..x der lah...gurau2 jer... kat PJ...ala apa kelas jumpa hari kerja... ekekekeke...OKje pun sibuk nak ambik TLBD balik sekolah... nak masak lagi... x mo ganggu...

    kita date weekend la...bila2 free... Farah mobile...telefon jer cakap kat mana...wakakaka...cepat jer sampai...

    ReplyDelete
  18. lame dah rase dok makan KFC..bile bace n3 ni rase teringin plok nak cari KFC...
    kena pg cari la lps ni...:)
    jom pg KFC!;p

    ReplyDelete
  19. eh... u boleh terliur dengan KFC haram I tu?

    ReplyDelete
  20. Biasanya apa yang tak de depan mata itu yang kita teringin, cam tekak ni kat KFC dh x terliur sgt sebab kat BANDAR Rompin ni ada KFC tapi tak de McD, so asik teringat kat McD aje. :)

    ReplyDelete