Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 1 February 2013

Tq DEQ......

Sebenarnya tertunggu-tunggu jugak 'Keychain Penyu' dari DEDEQ ni..... ( muka tak malu!....he...he...)
Tiap-tiap hari OKje tengok post box tu...... tapi surat bank Arjuna yang banyaknya.......

Yelah ....... OKje bukan mintak pun, 'orang tu' dah nak bagikan, mestilah suka, walaupun mintak keropok dapat penyu! ha...ha......

Yang pasal keropok ni, OKje  main-main je Deq....... sebab stok keropok masa gi 'Ganu Kita' hari tu masih banyak lagi!...... ha..ha.... Lama pulak tak goreng keropok! Makan keropok ni kadang-kadang ikut musim.... kalau musim teringin, satu tupperware besar OKje goreng!

Penyu Deq tu baru sampai semalam.......


Come dan cantik!........
Lain dari yang lain tau......... Keychain Penyu ni diperbuat daripada benang, so memang ringan......

Nampaknya bertambahlah koleksi penyu OKje..... Yang ni pulak OKje beli sendiri masa gi Ganu dulu....... Penyu ni dibuat daripada cengkerang siput...... idaklah OKje tau siput asli ke bukan.... siap pakai spek gitu!!!


Memang seronok dapat souvenir ni........ walaupun 'cenonet je' bendanya tapi cukup berbekas dihati!.....

TQ Deq......

29 comments:

  1. sy rasmi dulu ruang komen ni...hahaha;p

    Awalnye okje post entry pagi2 jumaat ni...dah buat mknn utk bekfest ke blm ni...ke asyik duk tilik penyu yg baru dpt tu..kihikih;p

    *jgn mareh!;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okje jarang buat bekfes kalau weekdays PC..sebab tak de sapa nk makan...kalau buat pun simple simple je goreng nugget ke rebus sosej ...

      Delete
  2. wahhhh samalah penyu dengan mia.... hehehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 hari semalam okje baca entri Mia pasal ni rasanya...ptg smlm okje pulak dpt!

      Delete
  3. Menambah koleksi penyu nampak gayanya.

    Pemberian teman blogger walau cinonet tapi dalam hati kembang setaman kan. Kakak dapat merasai kegembiraan yg lain rasanya:)

    ReplyDelete
  4. ooo dari benang ke asal kejadiannya.....untung ok jer

    ReplyDelete
  5. buat koleksi penyu ker okje... menarik tu;; :D

    ReplyDelete
  6. kreatif btol depa nih kan, arituh pi padang besaq, lagilah, siap jpa keychain gitar lagik..cool jekk

    ReplyDelete
  7. hai..dah banyak penyu tuu..bak mai pos sini seekor..hai bukan jauh pun cheras ke klang..hihihiih...kalau tak mo post penyu post ler kopok ganu tuuu...wah makang kopok tak ajak orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. He..he...kalau duk sebelah rumah boleh makan kopok sama sama...hehe..

      Delete
  8. Jeles juga bila slalu bc org dpt present ...
    Huhu. Ape pun seronok bile menerima bungkusan posnita kan

    ReplyDelete
  9. seronok kumpul souveneir macam ni :)

    ReplyDelete
  10. HIKHIK .. SORI KAK .. MINTAK KOPOK TP DPT PNYU .. NK KASI KOPOK TAPI KALO POS BIASE ACI X ? HAAHA .. LETAK 2 3 KEPIK DLAM SAMPUL SURAT TU . KUIKUI

    ReplyDelete
  11. ececece...suke la tu ek..hehee...

    ReplyDelete
  12. wah dapat... ai jeles tau...ekekekekeke...

    ReplyDelete
  13. comelll nya Kak..best nya dapat penyu dr Ganu...hehe..simpan buat koleksi kak..:)

    ReplyDelete
  14. saya nak jugak!!! ermmm bila nak sampai neh?? huhuhu penyu ceh cepat betoi singgah umah okje dulu hhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sue..... Mia yg kt JB tu dapat dulu...

      Delete
  15. Kito tengok penyu tellor. comel nyer penyu2 tu Okje. makan kopok keping ngan bihun goreng sedap.

    ReplyDelete
  16. Na masih menunggu Na punya xsampai2 lagi pongg~!
    ;c

    ReplyDelete
  17. seronok kan dapat sovienior..:)

    ReplyDelete
  18. bertambah la koleksi keychain awak Nom..

    ReplyDelete
  19. Wah wah dapat key chain U... Mau jugak... :)

    ReplyDelete