Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 21 March 2013

Mengimbau zaman SPM...

Apasal OKje pulak yang berdebar ni.........

Macam anak OKje pulak yang ambik RESULT SPM hari ni........ hehe...... Walau apa pun perasaan mama-mama dan mereka yang menduduki SPM tahun lepas, moga mereka semua mendapat keputusan yang cemerlang hari ini....... Tahun depan giliran anak OKje pulak....... Huh! Harus 150 juta kali  ganda debarnnya ni!

Kalau nak MENGIMBAU ZAMAN SPM OKje dulu........ ( tahun bila? tak yah tau....  hehe.....)

OKje tak ambik pun keputusan tu, ( macam dah tau je yang result mak kurang  BOOMBASTIK ..hehe......) anak sedara OKje tolong callkan..... dah pun arwah anak sedara OKje tu...  (jangan tak tau.... anak sedara lagi tua dari mak sedara bongsu dia ni hehe.....  masa tu dia bekerja kat KL).

Syukurlah, walaupun result tak berapa nak bagus, kira nasiblah dapat masuk UTM........ zaman tu tak banyak Universiti Swasta macam sekarang ni......

Sebelum masuk UTM, OKje pernah masuk POLITEKNIK SARAWAK  tau...... tapi sekejap jelah.... beberapa bulan je... sempatlah juga pegi Kampung Budaya..... hehe ....

Rasa macam menghabiskan duit mak abah je pulak.......
Lebihnya nak merasa naik FLIGHT je kot OKje masa tu........ maklumlah zaman budak-budak....hehe

Cer teka mana satu mak..... hehe..... Arjuna kelas sebelah!....
tapi tak kawan lagi masa tu tau.....lepas SPM yeh!..

Tak sangka ...... sekejap je MASA TU berlalu pergi ............

48 comments:

  1. alamak...teringat kembali...rakan-rakan lamamu...rakan-rakan lamaku...macamana dia orang ni sekarang ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahlah apa kabo agaknya diaorg tu...

      Delete
  2. huhhuu.. memang saspen bila kenang zaman tu kan.. apa2pun semoga hari ini hari terbaik untuk mereka.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah izan...doakan yg terbaik je...

      Delete
  3. kalau nak ditenung-tenung lama-lama makin berpinar-pinar mata ni...

    ReplyDelete
  4. maklumje la...gambar dah berzaman....kabur dan kelabu...ko simpan kat mana gambar tu dulu Nom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam fb Sher ni aku tag....aku mana ada kamera La...

      Delete
  5. eh, gambar kita ada terselit tak dalam koleksi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun tu kebetulan agaknya...ko godeh FB kawan Ukur...mesti ada punya...

      Delete
  6. memang dah agak dah...mesti tak ada tu...

    ReplyDelete
  7. eh, lepas SPM rupanya mula tangkap cintan dengan arjuna ye...

    ReplyDelete
  8. Kita rasa yang duk kat depan no 2 dari kanan tu . Ada meh2 muka anak OKje yg no 2 tu. Betul tak.

    Result kita dulu pun hidup segan mati tak mo... Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandailah apa yg awak rasa tu awak... ye ke ada iras Mfm..hehe anaknya...

      Delete
  9. Alamak... Tak tau pulak mana akak..
    Hehhheehe..

    ReplyDelete
  10. kat politeknik Sarawak ambil kursus apa eh..

    ReplyDelete
  11. yg pakai spek ker ..hehehe..kurang2 dpt jgk kan jejak kaki ke serawak, tul tak? sib baik takder yg tersangkut kan okje...hehehe.

    ReplyDelete
  12. yg mana satu akak, ak perasan lah..ce bulatkan gambo tuh, hehhehhe...

    ReplyDelete
  13. muka semua lbh kurg je..yg paling cun 2 mesti la akak kan..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho.....malas nk tekalah tu hehe..

      Delete
  14. alaaaaaaaaaa yang comel2 tu, tentunya okjer...

    ReplyDelete
  15. yg dok barisan depan tu kan..ehe..tak berubah comel sampai sekarang

    ReplyDelete
  16. kita pulak tak sabar nak tahu result mereka ni...

    okje depan 2 dr kanan kan?

    ReplyDelete
  17. izan nak tgg mia ambil spm entah sempat ke tak..hahaha..umur dah masuk warga emas,..anak baru 3 tahun..apa cer...eheheh

    ReplyDelete
  18. harap semua yg ambil keputusan spm tu,...semuanya lulus cemerlang.

    ReplyDelete
  19. ok je 2 dari kanan kankankan..he3..tetap maintain cun..nak tgk pic arjuna time sekolah muleh x?kiranya ok je ngan arjuna bercinta dr zaman sekolah lg ek..bestnyer..

    ReplyDelete
  20. wah...satu sekolah dengan arjuna rupanya... x dapat nak dipastikan mana satu OKJe ni..ekekekeke....

    ReplyDelete
  21. ula.. la.... zaman sekolah menengah best... tapi suka zaman sekolah rendah lagi...

    ReplyDelete
  22. yng baris depan 2 dari kanan tu ke okje hehehe

    ReplyDelete
  23. Hari ini keluar result SPM... sebab anak sendiri belum ambil SPM hehhe... anak sedara pun tak de ambil tahun lepas... tu yg tak peka..

    ReplyDelete
  24. Comelll je Akak..
    baris paling depan no 2 dari kanan..betul kan? hehe.. adik sy thn ni Stpm..erm thn depar br berdebar plak..haha.. zaman sekolah yg indah! :)

    ReplyDelete
  25. uwaaa... deqla turut teringat kenangan zaman sekolah..rinduuuu....huhuhu

    ReplyDelete
  26. tak bleh nak agak mana satu OKje..ni foto 90-an ke?..masa tuh masih guna papan hijau n kapur..

    ReplyDelete
  27. Cikgu rasakan,okje baris depan sekali, kedua dr kanan.....kalau betul sila bg hadiah yer hahaha

    ReplyDelete
  28. Rindunya zaman sekolah dulu..ehhh..akak dengan suami akak satu sekolah ye? hehe..kelas sebelah..comel. ehh..gatal saya ni. A'ah jap..saya nak cari akak dalam gambar tu. Betul2, sebelah kanan, depan sekali..kedua dari kanan..hehe.

    ReplyDelete
  29. depan, 2 dari kanan. betul tak?

    ReplyDelete
  30. OKje kat barisan depan no 2 dari kanan!betul tak?tak cari dah yg lain..terus nampak yg tu rasa betul doh tu...haha...ala2 ayu gitu pakai uniform yer;p

    ReplyDelete
  31. aku dah baca jawapan2 kat atas..tapi aku tak setuju la dgn diorang..jawapan aku, yg ke-6 dari kiri..:D

    ReplyDelete
  32. cik tauuuu.....sis okje no2 dari kanan yg kat depan nu..masih mntain lagi wooo smpai ke hari ne...awet mude tueeee :D

    ReplyDelete